-
CMC (carboxymethylcellulose di sodiu) hè un additivu alimentariu cumuni largamente utilizatu in l'alimentariu, a medicina, l'industria chimica è altri campi. Cum'è un compostu di polisaccaridi di altu pesu moleculare, CMC hà funzioni cum'è ispessimentu, stabilizazione, ritenzione d'acqua, è emulsificazione, è pò imprudà significativamente ...Leghjite più»
-
Hydroxypropyl Methyl Cellulose (HPMC) hè un etere di cellulosa impurtante, chì hè largamente utilizatu in i materiali di custruzzione, in particulare in u mortar cum'è un retainer d'acqua è addensante. L'effettu di ritenzione di l'acqua di HPMC in u mortar influenza direttamente u rendiment di a custruzzione, a durabilità, u sviluppu di forza è ...Leghjite più»
-
Hydroxyethyl Methyl Cellulose (HEMC) hè un impurtante compostu di etere di cellulosa è appartene à l'etere di cellulosa non ionica. HEMC hè ottenutu da mudificazione chimica cù cellulosa naturali cum'è materia prima. A so struttura cuntene sostituenti idrossietilici è metilici, perciò hà ...Leghjite più»
-
1. Introduzione à l'hydroxyethyl methylcellulose Hydroxyethyl Methyl Cellulosa (HEMC) hè un etere di cellulosa soluble in acqua non ionica prodotta per reazzione chimica cum'è alkalinizazione è eterificazione di cellulosa naturali. Hà un eccellente addensante, retente d'acqua ...Leghjite più»
-
L'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) hè un compostu polimeru cumunimenti utilizatu, largamente utilizatu in l'industria di a custruzzione, farmaceutica, alimentaria è altre industrie. Cum'è un polimeru soluble in acqua, HPMC hà una eccellente ritenzione d'acqua, film-forming, addensanti è emulsionanti. A so acqua...Leghjite più»
-
L'idrossietilmetilcellulosa (HEMC), cum'è un compostu polimeru soluble in acqua comunmente utilizatu, hà vantaghji significativi in i rivestimenti basati in cimentu. A so struttura chimica li permette di ghjucà un rolu impurtante in a migliurà a prestazione di i rivestimenti di cimentu. ...Leghjite più»
-
1. Cosa hè hydroxyethyl cellulosa (HEC)? L'idrossietilcellulosa (HEC) hè un compostu polimeru naturali è un derivatu di cellulosa. Hè un compostu di etere soluble in acqua ottenutu da a reazione di a cellulosa cù l'oxidu d'etilene. A struttura chimica di cellulos idrossietil...Leghjite più»
-
Capsule HPMC (hydroxypropyl methylcellulose) sò unu di i materiali di capsula cumunimenti usati in i medicini muderni è i supplementi dietetichi. Hè largamente utilizatu in l'industria farmaceutica è l'industria di i prudutti di salute, è hè favuritu da i vegetariani è i pazienti cun ...Leghjite più»
-
L'etere di cellulosa di qualità di materiali di custruzzione hè un additivu chimicu funziunale impurtante, chì hè largamente utilizatu in materiali di custruzzione, cum'è cimentu, béton, mortar seccu, etc.. 1. Struttura chimica è classificazione etere di cellulosa hè un ...Leghjite più»
-
Carboxymethyl Cellulosa (CMC) hè un derivatu di cellulosa impurtante chì hè largamente utilizatu in parechji campi, cumprese l'alimentariu, a medicina, i cosmichi è i detergenti. 1. Addensante Cum'è addensante, a carboxymethyl cellulosa pò aumentà significativamente ...Leghjite più»
-
Carboxymethyl cellulosa (CMC) hè un polimeru altamente moleculare largamente utilizatu in fluidi di perforazione cù boni proprietà reologichi è stabilità. Hè una cellulosa mudificata, formata principalmente da a reazione di cellulosa cù l'acidu chloroacetic. A causa di a so prestazione eccellente, CMC hè stata ...Leghjite più»
-
Carboxymethyl Cellulose (CMC) hè un impurtante cumpostu polimeru soluble in acqua chì hè largamente utilizatu in l'alimentariu, farmaceutica, chimica di ogni ghjornu, tessili è altri campi. In l'industria alimentaria, unu di l'usi più impurtanti di CMC hè cum'è addensante. Addensanti sò una classa di additivi chì aumentanu t ...Leghjite più»