L'aggiunta di polimeri pò migliurà l'impermeabilità, a tenacità, a resistenza di crack è a resistenza à l'impattu di u mortar è u cimentu. A permeabilità è altri aspetti anu un bonu effettu. In cunfrontu cù a migliurà a forza di flexural è a forza di ligame di u mortaru è a riduzzione di a so fragilità, l'effettu di a polvera di lattice redispersibile per migliurà a ritenzione d'acqua di u mortar è rinfurzà a so coesione hè limitata.
U polveru di polimeru redispersibile hè generalmente processatu da l'asciugatura spray usendu alcune emulsioni esistenti. A prucedura hè di ottene prima l'emulsione di polimeru per a polimerizazione di l'emulsione, è poi l'ottene per l'asciugatura spray. Per impediscenu l'agglomerazione di u lattice in polvere è migliurà u funziunamentu prima di l'asciugatura spray, alcuni additivi sò spessu aghjuntu, cum'è bactericides, additivi di secca spray, plastificanti, defoamers, etc., durante u prucessu di siccamentu spray, o ghjustu dopu à l'asciugatura. Un agente di liberazione hè aghjuntu per prevene l'agglutinazione di u polu durante u almacenamentu.
Cù l'aumentu di u cuntenutu di lattice redispersible, tuttu u sistema si sviluppa versu u plasticu. In u casu di un altu cuntenutu di lattice in polvere, a fase di polimeru in u mortar curatu supera gradualmente u pruduttu di idratazione inorganica, u mortar hè sottumessu à un cambiamentu qualitatiu è diventa un corpu elasticu, è u pruduttu di idratazione di u cimentu diventa un "filler". . U filmu furmatu da u polveru di lattice redispersible distribuitu nantu à l'interfaccia ghjoca un altru rolu chjave, vale à dì, per rinfurzà l'aderenza à i materiali cuntattati, chì hè adattatu per alcune superfici difficiuli di appiccicà, cum'è l'assorbimentu d'acqua estremamente bassu o Non- superfici assorbenti (cum'è superfici lisce di cimentu è materiale di cimentu, piastre d'acciaio, mattoni omogenei, superfici di mattoni vitrificati, etc.) è superfici di materiale organico (cum'è EPS). tavulini, plastica, etc.) sò particularmente impurtanti. Perchè u ligame di adesivi inorganici à i materiali hè ottenutu per mezu di u principiu di l'incrustazione meccanica, vale à dì, u slurry idraulicu penetra in i spazii di l'altri materiali, si solidifica gradualmente, è infine attache u mortar à questu cum'è una chjave incrustata in una serratura. A superficia di u materiale, per a superficia difficiuli di ligà sopra, ùn pò micca effittivamenti penetrà in l'internu di u materiale per furmà una bona incrustazione meccanica, perchè u mortaru cù solu adesivi inorganici ùn hè micca effittivamenti ligatu à questu, è u ligame. u mecanismu di u polimeru hè diversu. , U polimeru hè ligatu à a superficia di l'altri materiali per forza intermolecular, è ùn dipende micca da a porosità di a superficia (di sicuru, a superficia rugosa è a superficia di cuntattu aumentata migliurà l'aderenza).
Tempu di Postu: Mar-07-2023