Applicazione di l'etere di cellulosa in materiali di cimentu

1 Introduzione
A Cina hà prumuvutu u mortar ready-mixed per più di 20 anni. In particulare in l'ultimi anni, i dipartimenti di u guvernu naziunale pertinenti anu attribuitu impurtanza à u sviluppu di u mortar pronto è emessu pulitiche incuragisce. Attualmente, ci sò più di 10 pruvince è municipalità in u paese chì anu utilizatu u mortare pronta. Più di 60%, ci sò più di 800 imprese di mortare pronto mischiatu sopra a scala ordinaria, cù una capacità di cuncepimentu annuale di 274 milioni di tunnellate. In u 2021, a pruduzzione annuale di u mortu ordinariu pronta hè stata di 62,02 milioni di tunnellate.

Duranti u prucessu di custruzzione, u mortaru spessu perde troppu acqua è ùn hà micca abbastanza tempu è acqua per idratà, risultatu in una forza insufficiente è cracking di a pasta di cimentu dopu l'endurcimentu. L'etere di cellulosa hè un additivu polimeru cumuni in u mortaru mischju seccu. Hà e funzioni di ritenzione d'acqua, addensamentu, ritardamentu è trascinamentu di l'aria, è ponu migliurà significativamente u rendiment di u mortar.

Per fà u mortaru risponde à i bisogni di trasportu è risolve i prublemi di cracking è bassa forza di ligame, hè di grande significatu per aghjunghje l'etere di cellulosa à u mortar. Questu articulu presenta brevemente e caratteristiche di l'etere di cellulosa è a so influenza nantu à u funziunamentu di i materiali basati in cimentu, sperendu à aiutà à risolve i prublemi tecnichi cunnessi di u mortar pronto.

 

2 Introduzione à l'etere di cellulosa
Cellulosa Ether (Cellulose Ether) hè fatta da a cellulosa attraversu a reazione di eterificazione di unu o più agenti di eterificazione è a macinazione secca.

2.1 Classificazione di l'eteri di cellulosa
Sicondu a struttura chimica di i sustituenti di l'etere, l'eteri di cellulosa pò esse divisu in eteri anionici, cationici è non ionici. L'eteri di cellulosa ionica include principalmente l'etere di cellulosa carboxymethyl (CMC); eteri di cellulosa non ionica include principalmente etere di metilcellulosa (MC), etere di cellulosa di idrossipropilmetile (HPMC) è etere di fibra hydroxyethyl (HC) è cusì. L'eteri non ionici sò divisi in eteri solubili in acqua è eteri solubili in oliu. L'eteri solubili in acqua non ionici sò principarmenti usati in i prudutti di mortar. In a prisenza di ioni di calcium, l'eteri di cellulosa ionica sò inestabile, per quessa, sò raramente usati in i prudutti di mortar seccu chì utilizanu cimentu, calce spenta, etc. L'eteri di cellulosa solubili in acqua non ionici sò largamente usati in l'industria di i materiali di custruzzione per via di a so stabilità di a sospensjoni è l'effettu di ritenzione d'acqua.
Sicondu i diversi agenti di eterificazione scelti in u prucessu di eterificazione, i prudutti di eterificazione di cellulosa includenu metilcellulosa, idrossietilcellulosa, idrossietilmetilcellulosa, cianoetilcellulosa, carbossimetilcellulosa, etilcellulosa, benzil cellulosa, carbossimetil idrossietil cellulosa, idrossipropilmetilcellulosa, benzimetilcellulosa, fenil cellulosa.

L'eteri di cellulosa utilizati in u mortar sò generalmente include metil cellulosa etere (MC), hydroxypropyl metil cellulosa (HPMC), hydroxyethyl metil cellulosa etere (HEMC) è hydroxyethyl cellulosa etere (HEMC) Frà elli, HPMC è HEMC sò i più utilizati.

2.2 I pruprietà chimichi di l'etere di cellulosa
Ogni etere di cellulosa hà a struttura basica di cellulosa-anhydroglucose. In u prucessu di pruduzzione di l'etere di cellulosa, a fibra di cellulosa hè prima riscaldata in una suluzione alkalina è poi trattata cù un agenti eterificante. U pruduttu di reazzione fibru hè purificatu è macinatu per furmà un polveru uniforme cù una certa finezza.

In a pruduzzione di MC, solu u cloru di metile hè utilizatu com'è agenti eterificante; in più di u cloruru di metile, l'ossidu di propilenu hè ancu utilizatu per ottene sustituenti hydroxypropyl in a produzzione di HPMC. Diversi eteri di cellulosa anu diverse tassi di sostituzione di metile è idrossipropile, chì affettanu a cumpatibilità organica è a temperatura di u gelu termale di a suluzione di l'etere di cellulosa.

2.3 E caratteristiche di dissoluzione di l'etere di cellulosa

E caratteristiche di dissoluzione di l'etere di cellulosa anu una grande influenza nantu à a lavorabilità di u mortar di cimentu. L'etere di cellulosa pò esse usatu per migliurà a cohesiveness è a retenzioni di l'acqua di u mortar di cimentu, ma questu depende di l'etere di cellulosa chì hè cumpletamente è dissolutu in acqua. I fatturi principali chì affettanu a dissoluzione di l'etere di cellulosa sò u tempu di dissoluzione, a velocità di agitazione è a finezza di a polvera.

2.4 U rolu di affruntà in u mortar di cimentu

Cum'è un additivu impurtante di slurry di cimentu, Destroy hà u so effettu in i seguenti aspetti.
(1) Improve a workability di u mortar è cresce a viscosità di u mortar.
Incorporate jet flame pò impedisce u mortar da separà è ottene un corpu plasticu uniforme è uniforme. Per esempiu, i cabine chì incorporanu HEMC, HPMC, etc., sò cunvenuti per u mortaru di capa fina è u stuccatu. , Velocità di taglio, temperatura, cuncentrazione di colapsu è cuncentrazione di sal dissolutu.
(2) Hà un effettu di aria-entraining.
A causa di impurità, l'intruduzioni di gruppi in i particeddi reduci l'energia di a superficia di e particeddi, è hè faciule d'introduce particeddi stabili, uniformi è fini in u mortar mischiatu cù a superficia di stirring in u prucessu. "Efficienza di ballu" migliurà a prestazione di custruzzione di u mortar, reduce l'umidità di u mortar è riduce a conduttività termale di u mortar. I testi anu dimustratu chì quandu a quantità di blending di HEMC è HPMC hè 0,5%, u cuntenutu di gasu di u mortar hè u più grande, circa 55%; quandu a quantità di blending hè più grande di 0,5%, u cuntenutu di u mortar si sviluppa gradualmente in una tendenza di cuntenutu di gasu cum'è a quantità aumenta.
(3) Mantene micca cambiatu.

A cera pò dissolve, lubricate è stir in u mortar, è facilitate a lisciatura di a fina capa di u mortar è u polu di plastering. Ùn hè micca bisognu à esse bagnatu in anticipu. Dopu à a custruzzione, u materiale di cimentu pò ancu avè un longu periodu di idratazione cuntinua longu a costa per migliurà l'aderenza trà u mortar è u sustrato.

L'effetti di mudificazione di l'etere di cellulosa nantu à i materiali freschi basati in cimentu includenu principarmenti l'espessimentu, a ritenzione di l'acqua, l'arranamentu di l'aria è u ritardamentu. Cù l'usu generalizatu di l'eteri di cellulosa in i materiali basati in cimentu, l'interazzione trà l'eteri di cellulosa è u slurry di cimentu diventa gradualmente un hotspot di ricerca.


Tempu di Postu: Dec-16-2021