Applicazione di l'etere di cellulosa in u mortare

In u mortaru seccu, l'etere di cellulosa hè un additivu principalu chì pò migliurà significativamente u funziunamentu di u mortaru umitu è ​​affettà a prestazione di custruzzione di u mortar. L'etere di metilcellulosa ghjoca u rolu di retenzioni d'acqua, ingrossi, è migliurà a prestazione di custruzzione. Una bona prestazione di ritenzione d'acqua assicura chì u mortaru ùn pruvucarà micca sabbiatura, pulverizazione è riduzione di forza per mancanza d'acqua è idratazione incompleta di cimentu; effettu addensante A forza strutturale di u mortar umitu hè assai aumentata, è l'aghjunzione di etere di metilcellulosa pò migliurà significativamente a viscosità umida di u mortar umitu, è hà una bona aderenza à diversi sustrati, migliurà cusì u rendiment di u mortar umitu nantu à u muru. è riduce i rifiuti; in più, differente U rolu di a cellulosa in i prudutti hè ancu diversu, per esempiu: a cellulosa in adesivi di tile pò aumentà u tempu di apertura è aghjustà u tempu; a cellulosa in u mortar di spraying meccanicu pò migliurà a forza strutturale di u mortar umitu; in self-leveling, a cellulosa ghjoca un rolu in a prevenzione di u stabilimentu, a segregazione è a stratificazione.

A pruduzzione di l'etere di cellulosa hè principalmente fatta di fibri naturali attraversu a dissoluzione alkalina, a reazzione di innesto (eterificazione), lavare, siccà, macinazione è altri prucessi. E materie prime principali di fibri naturali ponu esse divisu in: fibra di cuttuni, fibra di cedru, fibra di faghju, etc. U so gradu di polimerizazione hè diversu, chì influenzerà a viscosità finali di i so prudutti. Attualmente, i principali pruduttori di cellulosa utilizanu a fibra di cuttuni (un subproduttu di nitrocellulosa) cum'è a materia prima principale. L'eteri di cellulosa pò esse divisu in ionicu è micca ionicu. U tipu ionicu include principalmente sali di carboxymethyl cellulosa, è u tipu non-ionic include principalmente metil cellulosa, metil hydroxyethyl (propyl) cellulosa, è hydroxyethyl cellulosa. Su è cusì. In u mortaru in polvere secca, perchè a cellulosa ionica (sali di cellulosa carboxymethyl) hè inestabile in a presenza di ioni di calcium, hè raramente usata in i prudutti di polvere secca, cum'è u cimentu slaked calce cum'è materiali cimenti.

A retenzioni d'acqua di a cellulosa hè ancu ligata à a temperatura utilizata. A retenzioni di l'acqua di l'etere di metilcellulosa diminuite cù l'aumentu di a temperatura. Per esempiu, in l'estiu, quandu ci hè u sole di u sole, u putty di u muru esternu hè stuccatu, chì spessu accelera a curazione di cimentu è mortar. L'indurimentu è a diminuzione di u tassu di ritenzione d'acqua portanu à a sensazione evidente chì sia a prestazione di a custruzzione sia a prestazione anti-cracking sò affettate. In questu casu, hè particularmente criticu per riduce l'influenza di i fatturi di a temperatura. Calchì volta ùn pò risponde à i bisogni di usu. Certi trattamenti sò fatti nantu à a cellulosa, cum'è l'aumentu di u gradu di eterificazione, etc., perchè l'effettu di retenzioni di l'acqua pò ancu mantene un effettu megliu à una temperatura più altu.

Ritenimentu di l'acqua di cellulosa: I fatturi principali chì afectanu a retenzioni di l'acqua di u mortar includenu a quantità di cellulosa aghjuntu, a viscosità di a cellulosa, a finezza di a cellulosa è a temperatura di l'ambienti operativi.

Viscosità di a cellulosa: In generale, u più altu hè a viscosità, u megliu l'effettu di ritenzione di l'acqua, ma u più altu hè a viscosità, u più altu u pesu moleculare di a cellulosa, è a diminuzione currispondente in a so solubilità, chì hà un impattu negativu nantu à u rendiment di a custruzzione. è a forza di u mortaru. A più alta a viscosità, u più ovvi l'effettu di l'engrossimentu nantu à u mortaru, ma ùn hè micca direttamente proporzionale. A più alta hè a viscosità, u più viscosu serà u mortar umitu. Duranti a custruzzione, aderisce à u scraper è hà una alta aderenza à u sustrato, ma ùn aiuterà micca assai per aumentà a forza strutturale di u mortaru umitu stessu, è a prestazione anti-sag ùn serà micca evidenti durante a custruzzione.

A finezza di a cellulosa: A finezza influenza a solubilità di l'etere di cellulosa. A cellulosa grossa hè generalmente granulosa è facilmente dispersa in l'acqua senza agglomerazione, ma a velocità di dissoluzione hè assai lenta. Ùn hè micca adattatu per l'usu in u mortaru in polvere secca. Pruduciutu naziunale Qualchidunu di a cellulosa hè flocculentu, ùn hè micca faciule di disperse è dissolve in l'acqua, è hè faciule d'agglomerate. Solu un polveru abbastanza fine pò evità l'agglomerazione di l'etere di metil cellulosa quandu aghjunghje l'acqua è agite. Ma l'etere di cellulosa più grossu ùn hè micca solu perdu, ma ancu riduce a forza lucali di u mortar. Quandu un tali mortaru in polvere secca hè custruitu in una grande zona, a velocità di curazione di u mortaru lucale hè ovviamente ridutta, è appariscenu crepe per i tempi di curazione differenti. A causa di u cortu tempu di mischju, u mortaru cù a custruzzione meccanica necessita una finezza più alta.


Tempu di Postu: Feb-13-2023