Applicazione di idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) in malte per intonaci da costruzione:
A ritenzione d'acqua alta pò fà u cimentu sanu idratatu, aumentà significativamente a forza di ligame, è à u stessu tempu, pò aumentà in modu adattatu a forza di trazione è a forza di taglio, migliurà assai l'effettu di a custruzzione è migliurà l'efficienza di u travagliu.
L'usu di l'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) in putty powder resistente à l'acqua:
In u putty powder, l'etere di cellulosa ghjoca principarmenti u rolu di ritenzione d'acqua, bonding è lubrificazione, evitendu cracke è disidratazione causata da una perdita eccessiva d'acqua, è à u stessu tempu aumenta l'aderenza di u putty, riduce u fenomenu di sagging durante a custruzzione, è face. a custruzzione più liscia.
L'usu di l'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) in a serie di gesso:
Trà i prudutti di a serie di gypsum, l'etere di cellulosa ghjoca principarmenti u rolu di a ritenzione d'acqua è a lubricazione, è hà ancu un certu effettu retarding, chì risolve i prublemi di bulging è forza iniziale in u prucessu di custruzzione, è pò allargà u tempu di travagliu.
L'usu di l'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) in l'agente di interfaccia:
Hè principarmenti utilizatu cum'è addensante, chì pò migliurà a forza di trazione è a forza di taglio, migliurà u revestimentu di a superficia, rinfurzà l'aderenza è a forza di ligame.
Applicazione di idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) in malta isolante per pareti esterne:
In questu materiale, l'etere di cellulosa ghjoca principarmenti u rolu di ligame è di aumentà a forza, perchè a sabbia serà più faciule per chjappà è migliurà l'efficienza di u travagliu. À u listessu tempu, hà l'effettu di anti-sagging. Resistenza à a contrazione è a crack, a qualità di a superficia mejorata, a forza di legame aumentata.
L'usu di l'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) in adesivi per piastrelle:
L'alta retenzioni d'acqua ùn hà micca bisognu di pre-soak o wet the tile è a basa, chì ponu migliurà significativamente a so forza di ligame. U slurry pò avè un longu periodu di custruzzione, hè fine è uniforme, è hè cunvenutu per a custruzzione. Hà ancu una bona resistenza à l'umidità.
Applicazione di idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) in agenti di calafataggio e agenti di calafataggio:
L'aghjunzione di l'etere di cellulosa face un bonu ligame di u bordu, una contrazione bassa è una alta resistenza à l'usura, chì prutege u materiale di basa da danni meccanichi è evita l'impattu di a penetrazione in tuttu u bastimentu.
L'usu di l'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) in materiali piani DC:
A cohesiveness stabile di l'etere di cellulosa assicura una bona fluidità è una capacità d'autolivellamentu, è u cuntrollu di a ritenzione d'acqua permette una solidificazione rapida, riducendu u cracking è u shrinkage.
Postu tempu: Apr-07-2023