1. Nome di u produttu:
01. Nome chimicu: hydroxypropyl methylcellulose
02. Nome cumpletu in inglese: Hydroxypropyl Methyl Cellulose
03. Abbreviazione inglese : HPMC
2. Proprietà fisichi è chimichi:
01. Apparizione: polvere bianca o bianca.
02. Grandezza di particella; u tassu di passaghju di 100 mesh hè più grande di 98,5%; u tassu di passaghju di 80 mesh hè più grande di 100%.
03. Temperature Carbonization: 280~300℃
04. Densità apparente: 0.25~0.70/cm3 (di solitu attornu 0.5g/cm3), gravità specifichi 1.26-1.31.
05. Température decoloration: 190~200℃
06. Tension superficia: 2% suluzione aqueous hè 42~56dyn / cm.
07. Soluble in acqua è certi solventi, cum'è etanol / acqua, propanol / acqua, trichloroethane, etc. in proporzioni appropritate.
Soluzioni aquosa sò superfici attive. Alta trasparenza, prestazione stabile, temperatura di gel di prudutti cù specificazioni diverse
Differenti, a solubilità cambia cù a viscosità, più bassa hè a viscosità, più grande hè a solubilità, u funziunamentu di diverse specificazioni di hydroxypropyl methylcellulose (HPMC) hà certe differenzi, a dissoluzione di hydroxypropyl methylcellulose (HPMC) in l'acqua ùn hè micca affettata di l'effettu di u valore di PH. .
08. Cù a diminuzione di u cuntenutu di methoxyl, u puntu di gelu aumenta, a solubilità di l'acqua diminuite, è l'attività di a superficia di l'hydroxypropyl methylcellulose (HPMC) diminuisce ancu.
09. Hydroxypropyl methylcellulose (HPMC) hà ancu una capacità di ispessimentu, resistenza à u sali, polvere di cendra bassa, stabilità di PH, ritenzione d'acqua, stabilità dimensionale, eccellenti proprietà di filmazione, è una larga gamma di resistenza à l'enzima, caratteristiche di dispersione cum'è sessu è adesività.
Tre caratteristiche, idrossipropilmetilcellulosa (HPMC):
U pruduttu combina parechje proprietà fisiche è chimiche per diventà un pruduttu unicu cù usi multipli, è e diverse proprietà sò i seguenti:
(1) Ritenimentu di l'acqua: pò mantene l'acqua nantu à superfici porose, cum'è pannelli di cimentu di muru è mattoni.
(2) Formazione di film: pò furmà una film trasparente, dura è suave cù una resistenza eccellente à l'oliu.
(3) Solubilità organica: U pruduttu hè soluble in certi solventi organici, cum'è etanol / acqua, propanol / acqua, dichloroethane, è un sistema di solventi cumpostu di dui solventi organici.
(4) Gelazione termale: Quandu a suluzione aquosa di u pruduttu hè riscaldata, formarà un gelu, è u gelu furmatu diventerà una suluzione di novu dopu à rinfriscà.
(5) Attività di a superficia: furnisce l'attività di a superficia in a suluzione per ottene l'emulsificazione necessaria è u colloide protettivu, è ancu a stabilizazione di fase.
(6) Suspension: Pò impedisce a precipitazione di particeddi solidi, impediscendu cusì a furmazione di sedimentu.
(7) Colloide protettivu: pò impedisce a gocce è particelle di coalescing o coagulating.
(8) Adesività: Aduprata cum'è adesivu per pigmenti, prudutti di tabacco è prudutti di carta, hà un rendimentu eccellente.
(9) Solubilità in acqua: U pruduttu pò esse dissolutu in acqua in quantità diverse, è a so cuncentrazione massima hè limitata solu da a viscosità.
(10) Inerzia non ionica: U pruduttu hè un etere di cellulosa non ionicu, chì ùn si combina cù salti metallichi o altri ioni per furmà precipitati insolubili.
(11) Stabilità acidu-base: adattatu per l'usu in a gamma di PH3.0-11.0.
(12) Senza gustu è senza odore, micca affettatu da u metabolismu; usati cum'è additivi alimentarii è di droga, ùn saranu micca metabolizati in l'alimentariu è ùn furnisceranu micca calori.
4. Metudu di dissoluzione di l'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC):
Quandu i prudutti di l'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) sò direttamente aghjuntu à l'acqua, coagulate è poi dissolve, ma sta dissoluzione hè assai lenta è difficiule. Ci sò trè modi di dissoluzione suggeriti quì sottu, è l'utilizatori ponu sceglie u metudu più convenientu secondu u so usu:
1. Metudu acqua calda: Dapoi hydroxypropyl methylcellulose (HPMC) ùn dissolve in acqua calda, u stadiu iniziali di hydroxypropyl methylcellulose (HPMC) pò esse sparse uniformi in acqua calda, è tandu, quandu hè rinfriscata, trè Un mètudu tipicu hè discrittu comu seguita:
1). Mettite a quantità necessaria d'acqua calda in u cuntinuu è riscalda à circa 70 ° C. Aghjunghjite gradualmente l'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) sottu agitazione lenta, l'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) principia à fluttu nantu à a superficia di l'acqua, è poi forma gradualmente una slurry, rinfriscà a slurry sottu agitazione.
2). Scaldate 1/3 o 2/3 (quantità necessaria) d'acqua in u cuntinuu è calà à 70 ° C. Sicondu u metudu di 1), disperse l'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) per preparà u slurry d'acqua calda Poi aghjunghje a quantità restante d'acqua fridda o acqua di ghiaccio in u cuntinuu, dopu aghjunghje l'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) sopra menzionata in acqua calda. acqua fridda, è stir, è poi rinfriscà a mistura.
3). Aghjunghjite 1/3 o 2/3 di a quantità necessaria d'acqua in u cuntinuu è calore à 70 ° C. Sicondu u metudu di 1), disperse hydroxypropyl methylcellulose (HPMC) per preparà slurry d'acqua calda; A quantità restante di l'acqua fridda o di ghiaccio hè aghjuntu à u slurry d'acqua calda è a mistura hè rinfriscata dopu a mossa.
2. Metudu di mischju di polveri: particelle di polveri idrossipropil metilcellulosa (HPMC) è una quantità uguale o più grande di altri ingredienti pulverulenti sò cumplettamente disperse da a mistura secca, è poi dissoluta in acqua, allora l'idrossipropil metilcellulosa Base cellulosa (HPMC) pò esse dissoluta senza agglomerazione. . 3. Metudu di bagnatura di solventi organici: idrossipropilmetilcellulose (HPMC) pre-disperse o umitu cù solventi organici cum'è etanol, ethylene glycol o oliu, è dopu dissolve in acqua. À questu tempu, l'hydroxypropyl methylcellulose (HPMC) pò ancu esse dissolta senza guai.
5. Usi principali di hydroxypropyl methylcellulose (HPMC):
L'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) pò esse aduprata cum'è addensante, dispersante, emulsionante è agenti filmatu. I so prudutti di qualità industriale ponu esse aduprati in chimichi di ogni ghjornu, elettronica, resine sintetiche, custruzzione è rivestimenti.
1. Polimerizazione di sospensjoni:
In a pruduzzione di resine sintetiche cum'è polyvinyl chloride (PVC), polyvinylidene chloride è altri copolymers, a polimerizazione di sospensjoni hè più comunmente usata è hè necessariu di stabilizà a sospensjoni di monomeri idrofobi in acqua. Cum'è un polimeru solubile in acqua, i prudutti di l'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) anu una eccellente attività di superficia è agisce cum'è un agente protettivu coloidale, chì pò efficacemente impedisce l'aggregazione di particelle polimeriche. Inoltre, ancu se l'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) hè un polimeru solubile in acqua, hè ancu ligeramente solubile in monomeri idrofobichi è aumenta a porosità di i monomeri da quale sò prodotte e particelle polimeriche, in modu chì pò furnisce polimeri cù una capacità eccellente per sguassà i monomeri residuali. è migliurà l'assorbimentu di plastificanti.
2. In a formulazione di materiali di custruzzione, l'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) pò esse usata per:
1). Agente adesivo è calafatificante per nastri adesivi a base di gesso;
2). Incollamentu di mattoni, piastrelle è fundazioni à basa di cimentu;
3). stucco à base di cartongesso;
4). gesso strutturale à base di cimentu;
5). In a formula di pittura è remover di pittura.
Tempu di Post: 24-May-2023