Differenze di idrossipropil metilcellulosa HPMC è idrossietilcellulosa HEC

Ci sò glutammatu monosodiu industriale, carboxymethyl cellulosa, hydroxypropyl metil cellulosa, èidrossietilcellulosa, chì sò i più utilizati. Trà i trè tippi di cellulosa, u più difficiuli di distinguiri hè hydroxypropyl metilcellulosa è hydroxyethyl cellulosa. Distinguemu sti dui tipi di cellulosa per i so usi è e funzioni.

Cum'è un tensioattivu non ionicu, l'idrossietilcellulosa hà e seguenti proprietà in più di a sospensione, ispessimentu, dispersione, flottazione, ligame, film-forming, ritenzione d'acqua è furnisce colloidi protettivi:

1. HEC stessu ùn hè micca ionicu è pò coexist cù una larga gamma di altri polimeri, surfactants è sali solubili in acqua. Hè un addensante colloidale eccellente chì cuntene suluzioni elettroliti à alta cuncentrazione.

2. Paragunatu cù a cellulosa methyl è hydroxypropyl methyl cellulosa ricunnisciuta, a capacità di dispersione di HEC hè u peghju, ma u coloide protettivu hà a capacità più forte.

3. A capacità di retenzioni di l'acqua hè duie volte più altu ch'è quella di a cellulosa di metile, è hà megliu regulazione di u flussu.

4. HEC hè soluble in acqua calda o fridda, è ùn precipitate à alta temperatura o bolle, cusì hà una larga gamma di caratteristiche di solubilità è viscosità, è ancu di gelazione non termale.

Usu HEC: generalmente usatu cum'è agenti addensanti, agenti protettivi, adesivi, stabilizzatori è preparazione di emulsioni, gelatina, unguenti, lozioni, pulizziari oculari.

Introduzione à l'applicazione di l'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC):

1. Industria di revestimentu: cum'è addensante, dispersante è stabilizzante in a industria di revestimentu, hà una bona cumpatibilità in acqua o solventi organici. cum'è un remover di pittura.

2. A fabricazione di ceramica: largamente usata cum'è legante in a fabricazione di prudutti ceramichi.

3. Altri: Stu pruduttu hè ancu largamente utilizatu in a pelle, l'industria di i prudutti di carta, a preservazione di frutti è ligumi è l'industria tessili, etc.

4. Stampa di tinta: cum'è addensante, dispersante è stabilizzante in l'industria di tinta, hà una bona cumpatibilità in acqua o solventi organici.

5. Plastica: usata cum'è agente di liberazione di muffa, softener, lubricant, etc.

6. Polyvinyl chloride: Hè utilizatu com'è dispersante in a produzzione di polyvinyl chloride, è hè l'agente ausiliariu principale per a preparazione di PVC per polimerizazione di sospensjoni.

7. Industria di a custruzzione: Cum'è un agentu di retenzione di l'acqua è ritardante per a slurry di sabbia di cimentu, rende a slurry di sabbia pumpable. Adupratu cum'è legante in pasta di gesso, gypsum, putty powder o altri materiali di costruzione per migliurà a diffusione è allargà u tempu di operazione. Hè aduprata cum'è pasta per tile ceramica, marmura, decorazione plastica, cum'è rinforzante di pasta, è pò ancu riduce a quantità di cimentu. A ritenzione d'acqua di HPMC pò prevene u slurry da cracking per via di l'asciugatura troppu veloce dopu l'applicazione, è rinfurzà a forza dopu l'indurimentu.


Tempu di post: 20-oct-2022