A dispersibility di carboxymethyl cellulosa hè chì u pruduttu serà decompostu in acqua, cusì a dispersibility di u pruduttu hè ancu diventatu un modu per ghjudicà a so prestazione. Sapemu più nantu à questu:
1) Una certa quantità d'acqua hè aghjuntu à u sistema di dispersione ottenuta, chì pò migliurà a dispersibilità di e particeddi coloidali in l'acqua, è hè necessariu di assicurà chì a quantità di l'acqua aghjuntu ùn pò micca dissolve u coloide.
2) Hè necessariu di disperse e particeddi coloidali in un mediu di trasportu liquidu chì hè miscible in acqua, insoluble in gels soluble in acqua o senza acqua, ma deve esse più grande di u voluminu di e particeddi coloidali in modu chì ponu esse cumpletamente dispersi. . sò alcoli monoidrichi cum'è metanol è etanol, etilenglicol, acetone, etc.
3) Un sali soluble in acqua deve esse aghjuntu à u liquidu traspurtadore, ma u salinu ùn pò micca reagisce cù u colloide. A so funzione principale hè di prevene u gel soluble in acqua di furmà una pasta o di coagulazione è precipitazione quandu hè in riposu. Comu cumunimenti usati sò chlorur di sodiu è cusì.
4) Hè necessariu aghjunghje un agenti di sospensione à u liquidu di trasportu per impediscenu u fenomenu di precipitazione di gel. L'agentu di sospensione principale pò esse glicerina, metilcellulose hydroxypropyl, etc. L'agentu di sospensione deve esse soluble in u trasportatore liquidu è cumpatibile cù u colloide. Per a carboxymethyl cellulosa, se u glicerol hè usatu cum'è l'agente di sospensione, a dosa abituale hè di circa 3% -10% di u liquidu trasportatore.
5) In u prucessu di alkalization è etherification, surfactants cationic o nonionic deve esse aghjuntu, è deve esse dissolute in u traspurtadore liquidu à esse cumpatibili cù colloids. Surfactants cumunimenti usati sò lauril sulfate, glicerina Monoester, propilene glycol fatty acid ester, u so dosage hè di circa 0,05% -5% di u liquidu trasportatore.
Tempu di Postu: Nov-04-2022