Effettu di l'etere di cellulosa HPMC nantu à u rendiment di u mortar autolivellante

U mortar autolivellante pò s'appoghjanu nantu à u so propiu pesu per furmà una fundazione plana, liscia è forte nantu à u sustrato per a stallazione o l'unione di altri materiali, è à u stessu tempu pò esse realizatu una custruzzione à grande scala è efficace. Dunque, una alta fluidità hè un aspettu assai significativu di u mortar autolivellante. Inoltre, deve avè una certa ritenzione di l'acqua è a forza di ligame, senza fenomenu di segregazione di l'acqua, è avè e caratteristiche di l'insulazione di u calore è l'aumentu di a bassa temperatura.

In generale, u mortar autolivellante richiede una bona fluidità, ma a fluidità di a pasta di cimentu attuale hè di solitu solu 10-300px; etere di cellulosa hè un additivu principali di mortar ready-mix, ancu s'è a quantità aghjuntu hè assai bassu, si pò migliurà significativamente u funziunamentu di Mortar, si pò migliurà a cuerenza, u funziunamentu di u travagliu, u funziunamentu di ligame è u funziunamentu di ritenzione d'acqua di u mortar. Ghjoca un rolu assai impurtante in u campu di u mortar ready-mixed.

1. Fluidità: L'etere di cellulosa hà una influenza impurtante nantu à a retenzioni di l'acqua, a coerenza è a prestazione di custruzzione di u mortar autolivellante. In particulare cum'è un mortar autolivellante, a fluidità hè unu di i principali indicatori per a valutazione di u rendiment autolivellante. Sutta a premessa di assicurà a cumpusizioni nurmale di u mortaru, a fluidità di u mortaru pò esse aghjustatu cambiendu a quantità di etere di cellulosa. In ogni casu, se a quantità hè troppu alta, a fluidità di u mortar serà ridutta, cusì a quantità di cellulosa etere HPMC deve esse cuntrullata in un intervallu raghjone.

2. Ritenimentu di l'acqua: A ritenzione di l'acqua di u mortar hè un indicatore impurtante per misurà a stabilità di i cumpunenti interni di u mortar di cimentu frescu mischju. Per realizà cumplettamente a reazione di idratazione di u materiale di gel, una quantità raghjone di etere di cellulosa pò mantene l'umidità in u mortar per un bellu pezzu. In generale, u tassu di ritenzione di l'acqua di slurry aumenta cù l'aumentu di u cuntenutu di etere di cellulosa. L'effettu di ritenzione di l'acqua di l'etere di cellulosa HPMC pò impedisce chì u sustrato assorba troppu acqua troppu rapidamente, è impedisce l'evaporazione di l'acqua, per assicurà chì l'ambiente di slurry furnisce l'acqua abbastanza per l'idratazione di cimentu. Inoltre, a viscosità di l'etere di cellulosa hà ancu una grande influenza nantu à a retenzioni di l'acqua di u mortar. A più alta hè a viscosità, u megliu a retenzioni d'acqua. In generale, l'etere di cellulosa HPMC cù una viscosità di 400mpa.s hè soprattuttu utilizata in u mortar self-leveling, chì pò migliurà u performance leveling di u mortar è cresce a compattezza di u mortar.

3. Setting time: L'etere di cellulosa hà un certu effettu retarding in u mortar. Cù l'aumentu di u cuntenutu di l'etere di cellulosa, u tempu di stallazione di u mortar prolongate. L'effettu retarding di l'etere di cellulosa HPMC nantu à a pasta di cimentu dipende principarmenti da u gradu di sustituzione di u gruppu alchile, è hà pocu rapportu cù u so pesu moleculare. U più chjucu u gradu di sustituzione alchile, u più grande u cuntenutu di l'idrossile, è u più evidenti l'effettu ritardante. E u più altu u cuntenutu di l'etere di cellulosa, u più evidenti l'effettu di ritardu di a strata di film cumplessu nantu à a prima idratazione di cimentu, cusì l'effettu retarding hè ancu più evidenti.

4. A forza di flexural è a forza di compressione: Di solitu, a forza hè unu di l'indicatori di valutazione impurtanti per l'effettu di curingu di materiali cimenti basati in cimentu nantu à a mistura. A forza di compressione è a forza di flexural di u mortar diminuiscenu cù l'aumentu di u cuntenutu di l'etere di cellulosa HPMC.

5. Forza Bonding: l'etere di cellulosa HPMC hà una grande influenza nantu à u rendiment di ligame di u mortar. L'etere di cellulosa forma un film polimeru cù un effettu di sigillatura trà i particeddi di idratazione di cimentu in u sistema di fase liquidu, chì prumove più acqua in u film polimeru fora di i particeddi di cimentu, chì hè favurèvule à l'idratazione cumpleta di u cimentu, migliurà cusì u U ligame. forza di a pasta dopu l'indurimentu. À u listessu tempu, una quantità approprita di etere di cellulosa aumenta a plasticità è a flessibilità di u mortar, riduce a rigidità di a zona di transizione trà u mortar è l'interfaccia di sustrato, è riduce a capacità di scorrimentu trà l'interfaccia. À un certu puntu, l'effettu di ligame trà u mortar è u sustrato hè rinfurzatu. Inoltre, a causa di a prisenza di l'etere di cellulosa in a pasta di cimentu, una zona di transizione di l'interfaccia speciale è una capa d'interfaccia sò formate trà e particeddi di mortar è u pruduttu di idratazione. Stu stratu di l'interfaccia rende a zona di transizione di l'interfaccia più flessibile è menu rigida, cusì chì u mortar hà una forte forza di legame.


Tempu di Postu: Feb-27-2023