L'etere di cellulosa hè un polimeru sinteticu fattu da a cellulosa naturale attraversu a mudificazione chimica. L'etere di cellulosa hè un derivatu di a cellulosa naturali. A pruduzzione di l'etere di cellulosa hè diffirenti da i polimeri sintetici. U so materiale più basicu hè a cellulosa, un compostu polimeru naturali. A causa di a particularità di a struttura di cellulosa naturali, a cellulosa stessu ùn hà micca capacità di reagisce cù l'agenti di eterificazione. In ogni casu, dopu à u trattamentu di l'agente di gonfiore, i forti ligami di l'idrogenu trà e catene moleculari è e catene sò distrutte, è a liberazione attiva di u gruppu hydroxyl diventa una cellulosa alkalina reattiva. Ottene etere di cellulosa.
In u mortar di mistura pronta, l'aghjuntu di l'etere di cellulosa hè assai bassu, ma pò migliurà significativamente u funziunamentu di u mortar umitu, è hè un additivu principalu chì affetta a prestazione di custruzzione di u mortar. A selezzione raghjone di eteri di cellulosa di diverse varietà, diverse viscosità, diverse dimensioni di particella, diversi gradi di viscosità è quantità aghjunte avarà un impattu pusitivu nantu à a migliione di u funziunamentu di u mortar di polvere secca. Attualmente, assai murarii di muratura è di stuccatura anu un rendimentu di ritenzione d'acqua poveru, è u slurry d'acqua si separà dopu à pocu minuti di standing.
A retenzioni di l'acqua hè una prestazione impurtante di l'etere di metilcellulosa, è hè ancu una prestazione chì parechji pruduttori domestici di mortar di mischia secca, in particulare quelli in e regioni miridiunali cù alte temperature, prestanu attenzione. Fatturisti chì affettanu l'effettu di ritenzione di l'acqua di u mortar di mischju seccu includenu a quantità di MC aghjuntu, a viscosità di MC, a finezza di particeddi è a temperatura di l'ambiente di usu.
I pruprietà di l'eteri di cellulosa dependenu di u tipu, u numeru è a distribuzione di sustituenti. A classificazione di l'eteri di cellulosa hè ancu basatu annantu à u tipu di sustituenti, u gradu di eterificazione, a solubilità è e proprietà di l'applicazione in relazione. Sicondu u tipu di sustituenti nantu à a catena molekulari, pò esse divisu in monoether è etere mistu. U MC chì generalmente usemu hè monoether, è l'HPMC hè etere mischju. L'etere di metilcellulosa MC hè u pruduttu dopu chì u gruppu hydroxyl nantu à l'unità di glucose di cellulosa naturali hè sustituitu da metossi. A formula strutturale hè [COH7O2(OH)3-h(OCH3)h ]x. Una parte di u gruppu idrossilici nantu à l'unità hè sustituita da un gruppu metossi, è l'altra parte hè rimpiazzata da un gruppu idrossipropile, a formula strutturale hè [C6H7O2(OH)3-mn(OCH3)m[OCH2CH(OH)CH3] n] x Ethyl methyl cellulose etere HEMC, quessi sò i variità principali largamente utilizati è venduti in u mercatu.
In termini di solubilità, pò esse divisu in ionicu è micca ionicu. L'eteri di cellulosa non ionica solubile in acqua sò principalmente cumposti da duie serie di eteri alchilici è eteri idrossialchilici. Ionic CMC hè principalmente utilizatu in detergenti sintetici, stampa tessili è tintura, esplorazione alimentaria è oliu. Non-ionic MC, HPMC, HEMC, etc. sò principarmenti usati in materiali di custruzzione, rivestimenti di lattice, medicina, chimichi di ogni ghjornu, etc. Adupratu cum'è addensante, agenti di ritenzione d'acqua, stabilizzanti, dispersanti è agenti di film.
Ritenimentu di l'acqua di l'etere di cellulosa: In a produzzione di materiali di custruzzione, in particulare u mortaru in polvere secca, l'etere di cellulosa ghjoca un rolu insustituibile, in particulare in a produzzione di mortare speciale (mortar mudificatu), hè un cumpunente indispensabile è impurtante. U rolu impurtante di l'etere di cellulosa solubile in acqua in u mortar hà principalmente trè aspetti:
1. Eccellente capacità di ritenzione d'acqua
2. Effettu nantu à a cunsistenza di u mortaru è a tixotropia
3. Interaczione cù cimentu.
L'effettu di retenzioni di l'acqua di l'etere di cellulosa dipende da l'absorzione di l'acqua di a capa di basa, a cumpusizioni di u mortaru, u gruixu di a capa di mortar, a dumanda d'acqua di u mortaru, è u tempu di stallazione di u materiale di stallazione. A ritenzione d'acqua di l'etere di cellulosa stessu vene da a solubilità è a desidratazione di l'etere di cellulosa stessu. Comu tutti sapemu, ancu s'è a catena moleculare di cellulosa cuntene un gran numaru di gruppi OH altamente hydratable, ùn hè micca soluble in acqua, perchè a struttura di cellulosa hà un altu gradu di cristallinità. A capacità di idratazione di i gruppi idrossilici solu ùn hè micca abbastanza per copre i forti legami d'idrogenu è e forze di van der Waals trà e molécule. Per quessa, solu swells ma ùn si dissolve in acqua. Quandu un sustituente hè introduttu in a catena moleculare, micca solu u sustituente distrugge a catena di l'idrogenu, ma ancu u ligame di l'idrogenu interchain hè distruttu per via di a cunea di u sustituente trà e catene adiacenti. U più grande u sustituente, u più grande a distanza trà e molécule. Più grande hè a distanza. U più grande l'effettu di a distruzzione di ligami di l'idrogenu, l'etere di cellulosa diventa solu solu in acqua dopu chì a lattice di cellulosa si espande è a suluzione entra, furmendu una suluzione d'alta viscosità. Quandu a temperatura aumenta, l'idratazione di u polimeru si debilita, è l'acqua trà e catene hè cacciata. Quandu l'effettu di a disidratazione hè abbastanza, e molécule cumincianu à aggregate, furmendu un gel di struttura di rete tridimensionale è plegata.
Tempu di Postu: Dec-06-2022