Cumu l'etere di cellulosa porta a ritenzione d'acqua?

L'idrossipropilmetilcellulosa hè un etere di cellulosa non ionicu fattu da a cellulosa di materiale polimeru naturali attraversu una seria di prucessi chimichi. Sò una spezia di polveru biancu inodore, inodore, non-tossicu, chì si gonfia in acqua fridda è hè chjamatu suluzione coloidale ligera o ligeramente nuvola. Hà e proprietà di addensante, ligame, dispersing, emulsioning, film-forming, suspension, adsorbing, gelling, surface active, mantene l'umidità è prutegge i colloidi.

L'eccellente hydroxypropyl methylcellulose pò risolve efficacemente u prublema di a ritenzione d'acqua à alta temperatura. In e stagioni d'alta temperatura, soprattuttu in i zoni caldi è secchi è a custruzzione di strati sottili nantu à u latu assulanatu, l'HPMC hydroxypropyl methylcellulose d'alta qualità hè necessariu per migliurà a retenzioni d'acqua di u slurry.

L'idrossipropilmetilcellulosa di alta qualità hà una uniformità particularmente bona. I so gruppi metossi è idrossipropossi sò distribuiti uniformemente longu a catena moleculare di cellulosa, chì ponu rinfurzà l'atomi di l'ossigenu nantu à i ligami hydroxyl è etere è l'associazione d'acqua. A capacità di cumminà è furmà ligami di l'idrogenu trasforma l'acqua libera in acqua ligata, cuntrullendu cusì efficacemente l'evaporazione di l'acqua causata da u clima à alta temperatura è ottene una ritenzione d'acqua alta.


Tempu di Post: 17-May-2023