A metilcellulosa (MC) hè un materiale polimeru cumuni di sintesi chimica, un etere di cellulosa mudificatu ottenutu da a metilazione di a cellulosa naturali. A causa di e so proprietà fisiche è chimiche particulare, hè largamente utilizatu in a custruzzione, l'alimentariu, a medicina, i cusmetichi, a carta è i rivestimenti.
1. Classificazione per gradu di sustituzione
U gradu di sustituzione (DS) si riferisce à u valore mediu di gruppi idrossilici sustituiti da gruppi metilici in ogni unità di glucose in metilcellulosa. Ci sò 3 gruppi idrossilici nantu à ogni anellu di glucose di a molécula di cellulosa chì pò esse rimpiazzata da gruppi metili. Per quessa, u gradu di sustituzione di methylcellulose pò varià da 0 à 3. Sicondu u gradu di sustituzione, a methylcellulose pò esse divisa in dui categurie: altu gradu di sustituzzioni è bassu gradu di sustituzzioni.
Altu gradu di sustituzione metilcellulosa (DS> 1.5): Stu tipu di pruduttu hà un altu gradu di sustituzione di metile, per quessa hè più idrofobu, hà una solubilità più bassa è una bona resistenza à l'acqua. Hè spessu usatu in materiali di costruzione, rivestimenti è altre occasioni chì necessitanu un certu gradu di idrofobicità.
Bassu gradu di metilcellulosa di sustituzione (DS < 1.5): A causa di menu sustituzzioni di metil, stu tipu di pruduttu hè più idrofilu, hà megliu solubilità è pò esse dissolutu in acqua fridda. A metilcellulosa pocu sustituita hè largamente usata in l'industria alimentaria è farmaceutica cum'è addensante, emulsionante è stabilizzante.
2. Classificazione per usu
Sicondu l'usu di metilcellulosa in diversi campi, pò esse divisu in dui categurie: metilcellulosa industriale è metilcellulosa alimentaria è farmaceutica.
Metilcellulosa industriale: Aduprata principalmente in a custruzzione, i rivestimenti, a fabbricazione di carta, a ceramica è altre industrii cum'è addensante, adesivu, formatore di film, agenti di ritenzione d'acqua, ecc. durabilità; in l'industria di i rivestimenti, a methylcellulose pò aumentà a stabilità è a dispersibilità di i rivestimenti.
Metilcellulosa alimentaria è farmaceutica: Per via di e so proprietà non tossiche è innocue, a metilcellulosa hè aduprata com'è additivu in l'alimentariu è a medicina. In l'alimentariu, a metilcellulosa hè un addensante è emulsionante cumuni chì ponu stabilizzà a struttura di l'alimentariu è impedisce a stratificazione o a separazione; in u campu farmaceutic, methylcellulose pò ièssiri usatu comu na cunchiglia capsula, un traspurtadore di droga, è hà dinù a funzione di droga sustinutu-liberazione. A so comestibilità è a sicurità facenu a methylcellulose assai populari in questi dui campi.
3. Classificazione per solubilità
A metilcellulose hè principarmenti divisa in dui categurie in termini di solubilità: tippu solubile in acqua fridda è tippu solubile in solvente organico.
Methylcellulose soluble in acqua fredda: Stu tipu di methylcellulose pò esse dissolutu in acqua fridda per furmà una suluzione trasparente è viscosa dopu a dissoluzione. Hè spessu usata in l'industria alimentaria è farmaceutica cum'è addensante o formatore di film. A sulubilità di stu tipu di metilcellulose diminuite cù a temperatura crescente, cusì sta funzione pò esse usata per u cuntrollu di a custruzzione quandu si usa in a industria di a custruzzione.
Metilcellulosa solubile in solventi organici: Stu tipu di metilcellulosa pò esse dissoluta in solventi organici è hè spessu usata in vernici, rivestimenti è altri campi industriali chì necessitanu media di fase organica. A causa di e so boni proprietà di filmazione è a resistenza chimica, hè adattatu per l'usu in cundizioni industriali duri.
4. Classificazione per pesu molekulari (viscosità)
U pesu moleculare di metilcellulose hà un effettu significativu nantu à e so proprietà fisiche, in particulare u rendiment di viscosità in a suluzione. Sicondu u pesu molekulari, a methylcellulose pò esse divisa in tippu di viscosità bassa è tipu d'alta viscosità.
Metilcellulosa di bassa viscosità: U pesu moleculare hè relativamente chjucu è a viscosità di a suluzione hè bassa. Hè spessu usatu in l'alimentariu, a medicina è a cusmetica, principarmenti per l'emulsificazione, a sospensjoni è l'engrossi. A metilcellulosa di bassa viscosità pò mantene una bona fluidità è uniformità, è hè adattata per l'applicazioni chì necessitanu suluzioni di viscosità bassa.
Methylcellulose d'alta viscosità: Hà un grande pesu moleculare è forma una suluzione d'alta viscosità dopu a dissoluzione. Hè spessu usatu in materiali di custruzzione, rivestimenti è adesivi industriali. A metilcellulose d'alta viscosità pò aumentà in modu efficace a forza meccanica, a resistenza à l'usura è l'aderenza di a suluzione, per quessa hè largamente utilizata in materiali chì necessitanu una alta resistenza è una alta resistenza à l'usura.
5. Classificazione per gradu di mudificazione chimica
A metilcellulosa hè un derivatu di cellulosa mudificatu chimicamente. Sicondu u metudu di mudificazione è u gradu, pò esse divisu in cellulosa di metile unica è cellulosa mudificata composta.
Singulu metilcellulosa: si riferisce à l'eteri di cellulosa chì sò solu sustituiti da metil. Stu tipu di pruduttu hà proprietà fisiche è chimiche relativamente stabile, è a so solubilità, l'engrossi è a furmazione di film sò relativamente boni.
Cellulosa modificata composta: In più di a metilazione, hè più trattata chimicamente, cum'è hydroxypropylation, ethylation, etc., per furmà un pruduttu mudificatu cumpostu. Per esempiu, idrossipropil metilcellulosa (HPMC) è carboxymethyl cellulosa (CMC). Sti cellulose mudificate cumposti sò generalmente megliu solubilità in acqua, resistenza à u calore è stabilità, è ponu adattà à una gamma più larga di bisogni industriali.
6. Classificazione per industria di applicazioni
A larga applicazione di metilcellulose permette di esse classificatu secondu e so caratteristiche d'applicazione in diverse industrii.
Metilcellulosa di l'industria di a custruzione: Aduprata principalmente in materiali basati in cimentu è in gesso cum'è retentore d'acqua è addensante. Puderà migliurà l'operabilità di i materiali di custruzzione, impediscenu a perdita di l'acqua iniziale, è aumentanu a forza meccanica di i prudutti finiti.
Metilcellulosa di l'industria alimentaria: Cum'è emulsionante, addensante è stabilizzante in a trasfurmazioni alimentari. Pò prevene a perdita d'acqua, migliurà u gustu è a struttura di l'alimentariu, è aumenta a vita di l'alimentariu.
Metilcellulosa di l'industria farmaceutica: Cum'è un legante di tablette o un materiale à liberazione sustinuta per droghe. A metilcellulose pò ancu esse usata in a preparazione di droghe gastrointestinali cum'è un trasportatore di droga sicura è efficace.
Methylcellulose di l'industria cosmetica: In i prudutti di cura di a pelle è i cosmichi, a metilcellulosa hè aduprata cum'è addensante, emulsionante è moisturizer per aiutà i prudutti à furmà una texture delicata è liscia mentre prolongendu l'effettu idratante.
In riassuntu, ci sò parechje manere di classificà a methylcellulose, chì ponu esse classificate secondu e so caratteristiche di a struttura chimica, o sicondu i so campi d'applicazione è e proprietà di solubilità. Sti diversi metudi di classificazione aiutanu à capisce megliu e caratteristiche è e funzioni di a metilcellulose, è ancu furnisce una basa teorica per a so applicazione in diversi campi.
Tempu di post: 23-oct-2024