Cumu misurà a viscosità di l'idrossipropilmetilcellulosa

Custruì una cellulosa di metil-idrossipropile speciale per evità l'infiltrazione di l'umidità à u muru, serà ghjustu a quantità ghjusta di umidità pò stà in u cimentu di mortare pruduce un bonu rendimentu in l'acqua è u rolu di a cellulosa di metil-idrossipropil in u mortar pò esse proporzionale à a viscosità. u più altu a viscosità di hydroxypropyl methyl cellulosa ritenzione acqua sarà megliu.

Quandu l'umidità di l'idrossipropilmetilcellulosa hè troppu alta, a retenzioni d'acqua di l'idrossipropilmetilcellulosa diminuirà, è purterà direttamente à l'efficienza di custruzzione di l'idrossipropilmetilcellulosa. Avemu ancu familiarizatu cù e cose seranu più faciuli di sbaglià, duvemu sempre mantene frescu, riceveremu risultati inespettati.

A viscosità apparente hè un indice impurtante di l'idrossipropilmetilcellulosa. I metudi di misurazione cumuni sò a misurazione di a viscosità rotazionale, a misura di a viscosità capillare è a misura di a viscosità di caduta.

Prima, l'hydroxypropyl metil cellulosa hè stata determinata da a misurazione di a viscosità capillare, utilizendu un viscosimetru Uhnscher. A suluzione di misurazione hè di solitu una suluzione acquosa di 2, è a formula hè: V = Kdt. V hè a viscosità in seconde, K hè a custante di u viscosimetru, D hè a densità à a temperatura constante, è T hè u tempu chì ci vole à andà da cima à fondu di u viscosimetru in seconde. Stu modu di funziunamentu hè più cumplicatu, s'ellu ci hè materiale insoluble, hè facile à causari errori, hè difficiule à identificà a qualità di hydroxypropyl methylcellulose.

U prublema di a custruzzione di stratificazione di cola hè un grande prublema scontru da i clienti. Prima di tuttu, u prublema di a materia prima deve esse cunsideratu per a stratificazione di cola di custruzzione. U mutivu principale per a stratificazione di a cola di custruzzione hè l'incompatibilità trà l'alcool polivininicu (PVA) è l'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC). U sicondu mutivu hè chì u tempu di mischju ùn hè micca abbastanza; Ci hè ancu u rendiment di addensamentu di a cola di custruzzione ùn hè micca bonu.

In i colli di custruzzione, l'idrossipropilmetilcellulosa istantanea (HPMC) deve esse usata perchè HPMC hè solu dispersa in acqua è ùn si dissolve micca veramente. Circa 2 minuti, a viscosità di u liquidu aumenta lentamente, furmendu un colloide viscoso trasparente.

I prudutti sulubili caldi, in acqua fridda, ponu esse rapidamente dispersi in acqua calda, sparisce in acqua calda, quandu a temperatura scende à una certa temperatura, a viscosità apparisce lentamente, finu à a furmazione di coloide viscoso trasparente. L'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) in a quantità di colla di l'edificiu aghjuntu hè cunsigliatu per 2-4kg.

Hydroxypropyl methyl cellulosa (HPMC) in u bastimentu colla stabilità chimica, muffa, effettu ritenimentu acqua hè bonu, è ùn hè micca affettatu da u cambiamentu PH, viscosità da 100 000 S - 200 000 S pò esse usatu. Ma in a pruduzzione ùn hè micca u più altu a viscosità hè megliu, a viscosità è a forza di ligame hè inversamente proporzionale, u più altu a viscosità, a forza hè più chjuca, in generale a viscosità 100.000S hè apprupriata.


Tempu di pubblicazione: 16 settembre 2022