Eteri di cellulosa cumunimenti usati include HEC, HPMC, CMC, PAC, MHEC è simili. L'etere di cellulosa solubile in acqua non ionica hà adesività, stabilità di dispersione è capacità di ritenzione d'acqua, è hè un additivu cumunimenti utilizatu per i materiali di custruzzione. HPMC, MC o EHEC sò aduprati in a maiò parte di e custruzzioni di cimentu o di gesso, cum'è u mortu di muratura, u mortu di cimentu, u revestimentu di cimentu, u gesso, a mistura di cimentu, è a putty latte, etc., chì ponu rinfurzà a dispersibilità di cimentu o sabbia. è migliurà assai l'Adhesion, chì hè assai impurtante per u gessu, u cimentu di tile è u putty. HEC hè adupratu in u cimentu, micca solu com'è retarder, ma ancu com'è agentu di retenzione di l'acqua. HEHPC hà ancu sta applicazione.
I prudutti di l'idrossipropilmetilcellulosa HPMC combinanu parechje proprietà fisiche è chimiche in prudutti unichi cù una varietà di usi è proprietà:
Ritenimentu di l'acqua: pò rete l'acqua nantu à superfici porose, cum'è pannelli di cimentu di muru è brique.
Film-forming: Pò furmà una film trasparente, dura è suave cù una resistenza eccellente di grassu.
Solubilità organica: U pruduttu hè solubile in certi solventi organici, cum'è proporzioni appropritate di etanol / acqua, propanol / acqua, dichloroethane è un sistema di solvente cumpostu di dui solventi organici.
Gelazione termale: Quandu una suluzione aquosa di un pruduttu hè riscaldata, un gelu si formarà, è u gelu furmatu turnarà in una suluzione quandu si raffredda.
Attività di a superficia: furnisce l'attività di a superficia in suluzione per ottene l'emulsificazione necessaria è i colloidi protettivi, è ancu a stabilizazione di fasi.
Sospensione: L'idrossipropilmetilcellulosa impedisce a particella solida di stallà, impediscendu cusì a furmazione di sedimenti.
Colloidi protettivi: impediscenu a gocce è e particelle di coalescenza o coagulazione.
Soluble in acqua : U pruduttu pò esse dissolutu in acqua in quantità diverse, a cuncentrazione massima hè limitata solu da a viscosità.
Inerzia non ionica: U pruduttu hè un etere di cellulosa non ionicu chì ùn si combina cù salti metallichi o altri ioni per furmà precipitati insolubili.
Stabilità acidu-base: adattatu per l'usu in a gamma di PH3.0-11.0.
Tempu di pubblicazione: 22-sep-2022