Introduzione di parechji eteri di cellulosa cumuni

Metilcellulosa (MC)

A formula moleculare di metilcellulosa (MC) hè:

[C6H7O2(OH)3-h(OCH3)n\]x

U prucessu di pruduzzione hè di fà l'etere di cellulosa attraversu una seria di reazzioni dopu chì u cuttuni raffinatu hè trattatu cù alkali, è u cloru di metile hè utilizatu com'è agenti di eterificazione. In generale, u gradu di sustituzione hè 1.6 ~ 2.0, è a solubilità hè ancu diversa cù diversi gradi di sustituzzioni. Hè appartene à l'etere di cellulosa non ionica.

A metilcellulose hè soluble in acqua fridda, è serà difficiule di dissolve in acqua calda. A so suluzione aquosa hè assai stabile in a gamma di pH = 3 ~ 12.

Hè una bona cumpatibilità cù amidu, guar gum, etc. è assai surfactants. Quandu a temperatura righjunghji a temperatura di gelazione, a gelazione si trova.

A ritenzione di l'acqua di metilcellulose dipende da a so quantità d'addizione, a viscosità, a finezza di particella è a velocità di dissoluzione.

In generale, se l'aghjuntu hè grande, a finezza hè chjuca, è a viscosità hè grande, u tassu di ritenzione di l'acqua hè altu. Frà elli, a quantità di l'aghjunzione hà u più grande impattu nantu à a tarifa di retenzioni di l'acqua, è u livellu di viscosità ùn hè micca direttamente proporzionale à u livellu di retenzioni d'acqua. A velocità di dissoluzione dipende principalmente da u gradu di mudificazione di a superficia di e particelle di cellulosa è a finezza di particella.

Trà l'eteri di cellulosa sopra, a metil cellulosa è l'idrossipropil metil cellulosa anu più altu di ritenzione d'acqua.

Carbossimetilcellulosa (CMC)

Carboxymethyl cellulosa, canusciutu macari comu sodium carboxymethyl cellulosa, cumunimenti canusciutu comu cellulosa, cmc, etc., hè un polimeru linéaire anionicu, un sali di sodium di cellulosa carboxylate, è hè rinnuvevuli è ineshaustible. Materie prime chimiche.

Hè principarmenti utilizatu in l'industria di detergenti, l'industria alimentaria è u fluidu di perforazione di u campu di petroliu, è a quantità utilizata in i cosmichi hè solu per circa 1%.

L'etere di cellulosa ionica hè fatta da fibre naturali (cuttuni, etc.) dopu à u trattamentu alkali, utilizendu monochloroacetate di sodiu cum'è agenti di eterificazione, è sottumessi à una seria di trattamenti di reazione.

U gradu di sustituzione hè generalmente 0,4 ~ 1,4, è u so rendimentu hè assai affettatu da u gradu di sustituzzioni.

CMC hà una capacità di ligame eccellente, è a so suluzione acquosa hà una bona capacità di sospensione, ma ùn ci hè micca un veru valore di deformazione plastica.

Quandu u CMC si dissolve, a depolimerizazione hè veramente. A viscosità accumincia a risurrezzione durante a dissoluzione, passa per un massimu, è poi cade à un plateau. A viscosità risultante hè ligata à a depolimerizazione.

U gradu di depolimerizazione hè strettamente ligata à a quantità di solvente poviru (acqua) in a formulazione. In un sistema di solvente poveru, cum'è un dentifricu chì cuntene glicerina è acqua, CMC ùn depolimerizeghja micca cumpletamente è ghjunghje à un puntu di equilibriu.

In u casu di una data concentrazione d'acqua, a CMC altamente sostituita più idrofila hè più faciule da depolimerizà chè a CMC bassa sostituita.

Idrossietilcellulosa (HEC)

HEC hè fatta da u trattamentu di u cuttuni raffinatu cù l'alkali, è dopu reagisce cù l'ossidu di etilene cum'è agenti di eterificazione in presenza di acetone. U gradu di sustituzione hè generalmente 1.5 ~ 2.0. Ha una forte idrofilia ed è facile da assorbire l'umidità.

Hydroxyethyl cellulosa hè soluble in acqua fridda, ma hè difficiule di dissolve in acqua calda. A so suluzione hè stabile à alta temperatura senza gelling.

Hè stabile à l'acidi cumuni è basi. Alkalis pò accelerà a so dissoluzione è ligeramente aumentà a so viscosità. A so dispersibilità in l'acqua hè ligeramente peghju di quella di metilcellulosa è hydroxypropyl metil cellulosa.

Idrossipropilmetilcellulosa (HPMC)

A formula moleculare di HPMC hè:

\[C6H7O2(OH)3-mn(OCH3)m,OCH2CH(OH)CH3\]n\]x

L'idrossipropilmetilcellulosa hè una varietà di cellulosa chì a so pruduzzione è u cunsumu aumentanu rapidamente.

Hè un etere mistu di cellulosa non ionica fatta da u cuttuni raffinatu dopu l'alcalinizazione, utilizendu l'ossidu di propilenu è u cloruru di metile cum'è agenti di eterificazione, attraversu una seria di reazzioni. U gradu di sustituzione hè generalmente 1.2 ~ 2.0.

E so proprietà sò diffirenti per via di e diverse proporzioni di u cuntenutu di methoxyl è u cuntenutu di hydroxypropyl.

L'idrossipropilmetilcellulosa hè facilmente solubile in acqua fridda, ma hà da scontru difficultà per dissolve in acqua calda. Ma a so temperatura di gelazione in acqua calda hè significativamente più altu ch'è quellu di a metil cellulosa. A solubilità in l'acqua fridda hè ancu assai migliorata cumparatu cù a metil cellulosa.

A viscosità di l'idrossipropil metilcellulosa hè ligata à u so pesu moleculare, è più grande u pesu moleculare, più alta hè a viscosità. A temperatura influenza ancu a so viscosità, cum'è a temperatura aumenta, a viscosità diminuite. In ogni casu, a so alta viscosità hà un effettu di temperatura più bassu di a methyl cellulosa. A so suluzione hè stabile quandu si guarda à a temperatura di l'ambienti.

A ritenzione di l'acqua di l'idrossipropil metilcellulosa dipende da a so quantità d'aghjunzione, a viscosità, etc., è a so rata di ritenzione d'acqua à a listessa quantità di addizione hè più altu ch'è quella di metil cellulosa.

L'idrossipropilmetilcellulosa hè stabile à l'acidu è l'alkali, è a so suluzione acquosa hè assai stabile in a gamma di pH = 2 ~ 12. A soda caustica è l'acqua di calce anu pocu effettu nantu à a so prestazione, ma l'alkali pò accelerà a so dissoluzione è aumentà a so viscosità.

L'idrossipropil metilcellulosa hè stabile à i sali cumuni, ma quandu a cuncentrazione di a suluzione salina hè alta, a viscosità di a suluzione di l'idrossipropil metilcellulosa tende à aumentà.

L'idrossipropilmetilcellulosa pò esse mischjata cù composti di polimeru soluble in acqua per furmà una suluzione di viscosità uniforme è più altu. Cum'è alcolu polivinilico, etere di amido, gomma vegetale, etc.

L'idrossipropil metilcellulosa hà una resistenza enzimatica megliu cà a metilcellulosa, è a so suluzione hè menu prubabile di esse degradata enzimaticamente da a metilcellulosa.


Tempu di Postu: Feb-14-2023