Hè resistente à l'acidu di idromellose?
Hypromellose, cunnisciutu ancu cum'è idromutypropiluly metilecelulu (HPMC), ùn hè micca inerente-resistente. Tuttavia, a resistenza di l'acidu di l'ipromellone pò esse rinfurzatu attraversu diverse tecniche di formulazione.
Idromellose hè solubile in acqua ma hè relativamente insoluble in solventi organici è liquidi non polari. Dunque, in l'ambienti acidichi, tali cum'è u stomacu, ipromelli ponu dissollià o inghè micca à tempu o un sapè, adfurmazioni di acide.
Per migliurà a resistenza di l'acidu di ipromellosi in e formulazioni farmaceutiche, e tecniche di catturiche enter sò spessu impiegati. I cattivi enter sò appiicati à i tablette o capsule per pruteghja da l'ambiente acidu di u stomacu è li permettenu passà in l'ambiente più neutru prima di liberà l'ingredienti attivi.
E farmazione entiche sò tipicamente fatte da polimitori chì sò resistenti per l'alidi gastricu, cum'è celulosa acetate Phtal True (HPMCP), o pVAP). Questi polimeri formanu una barriera protettiva intornu à a tableta o capsula, prevene a dissoluzione prematura o degradazione in u stomacu.
In riassuntu, mentre stessu ùn hè micca resistenza à l'acidu, a so resistenza acid pò esse rivistrata attraversu tecniche di mozzione cume entrenicu in cucone. Queste tecniche sò cumunimenti utilizate in formulazione farmaceutiche per assicurà a spedizione effettiva di ingredienti attivi à u situ previstu d'azzione in u corpu.
Tempu post: 25-2024