Pruprietà di sodium carboxymethyl cellulosa durante l'usu

Parechje utilizatori rapportu chì carboxymethyl cellulosa CMC ùn pò scuntrà u so propriu esigenze usu duranti lu prucessu di usu, chì affettanu l 'effettu usu di u pruduttu. Chì sò i mutivi di stu prublema?

1. Per l'usu di carboxymethyl cellulosa, hà ancu a so propria adattabilità, perchè pò esse usata in parechje industrii chimichi. S'ellu hè adupratu da l'utilizatori, ùn hà micca e so caratteristiche in a so propria industria. adattabilità;

2. Un altru aspettu hè di fà avè esigenze tecniche durante a pruduzzione. Avà parechji pruduttori pruducianu stu pruduttu. Naturalmente, quandu hè in pruduzzione, i diversi fabricatori avè diverse tecnulugia. Quandu s'utilice, diverse proprietà cambianu ancu assai.

Cù l'aumentu di a dumanda di a ghjente di carboxymethyl cellulosa, ci sò parechji pruduttori di prudutti inferjuri cù tecnulugia di produzzione senza qualificazione in u mercatu. Dunque, per ùn affettà l'effettu di l'usu di u pruduttu, quandu compra, andate à un fabricatore regulare per cumprà.

1. Sodium carboxymethyl cellulosa hè mudificatu cù diversi gruppi di sustituenti (alkyl o hydroxyalkyl), è a so capacità antimicrobiana serà migliurata. A ricerca scientifica hà truvatu chì i derivati ​​​​solubili in acqua è u gradu di sustituzione di u pruduttu sò un mutivu impurtante per affettà a resistenza di l'enzyme. Se u gradu di sustituzione hè più altu ch'è 1, hà a capacità di resiste à l'erosione microbica, è u più altu u gradu di sustituzzioni, u megliu l'uniformità. Allora a capacità di resistere à i microorganismi hè più forte.

2. Sodium carboxymethyl cellulosa hè ovviamente affettata da a temperatura. S'ellu ùn hè micca un gradu spiciale, hè inestabile in una temperatura alta o un ambiente sali altu. Inoltre, parechji utilizatori anu rispostu chì a cellulosa carboxymethyl A suluzione di sodiu pianu, dopu à stà per un periudu di tempu, a suluzione diventerà più fina.

3. Sodium carboxymethyl cellulosa cù altu gradu di sustituzione hà una capacità antimicrobiana più forte è resistenza più forte à l'enzimi. In l'applicazioni alimentarii, ùn hè quasi micca cambiatu dopu a digestioni intestinali, chì mostra chì hè stabile à i sistemi biochimichi è enzimatici. Questu dà una nova comprensione di a so applicazione in l'alimentariu.

Una volta chì a cellulosa di carboxymethyl di sodiu si deteriora, u pruduttu ùn puderà micca esse usatu nurmale, perchè u funziunamentu è a funzione cambianu ancu. Per evità u deterioramentu, hè necessariu attentu à l'ambiente di almacenamento per adattà à u pruduttu quandu u almacenamentu.


Tempu di Postu: Nov-09-2022