A diferenza trà HPMC è HEC

Tanti l'idrossipropilmetilcellulosa è l'idrossietilcellulosa sò cellulosa, chì hè a diffarenza trà i dui?

"A Differenza trà HPMC è HEC"

01 HPMC è HEC
L'idrossipropilmetilcellulosa (ipromellosa), cunnisciuta ancu com'è ipromellosa, hè un tipu di etere mistu di cellulosa non ionica. Hè un polimeru semisinteticu, inattivu, viscoelasticu cumunimenti utilizatu com'è lubricante in oftalmologia, o cum'è excipient o veiculu in i medicini orali.
L'idrossietilcellulosa (HEC), a formula chimica (C2H6O2)n, hè un solidu fibru o pulverulente biancu o giallu chjaru, inodore, non tossicu, compostu di cellulosa alcalina è ossidu di etilene (o cloroetanol) Hè preparatu per eterificazione è appartene à non- eteri di cellulosa solubili ionici. Perchè HEC hà boni proprietà di ispessimentu, sospensione, dispersione, emulsificazione, legame, film-forming, prutezzione di l'umidità è furnisce coloidi protettivi, hè stata largamente usata in l'esplorazione di l'oliu, i rivestimenti, a custruzzione, a medicina è l'alimentariu, a polimerizazione di tessili, carta è polimeri. è altri campi, 40 mesh sieving rate ≥ 99%.

02 diffarenza
Ancu s'è tramindui sò cellulosa, ci sò parechje diffirenzii trà i dui:
L'idrossipropilmetilcellulosa è l'idrossietilcellulosa differiscono in proprietà, usi è solubilità.

1. Features differente
L'idrossipropilmetilcellulosa: (HPMC) hè una fibra bianca o simili bianca o polvere granulosa, chì appartene à diversi etteri misti di cellulosa non ionica. Hè un polimeru viscoelasticu semi-sinteticu non vivente.
Idrossietilcellulosa: (HEC) hè una fibra bianca o gialla, inodore è non tossica o solidu in polvere. Hè eterificatu da a cellulosa alkalina è l'ossidu di etilene (o chlorhydrin). Hè appartene à l'etere di cellulosa soluble non ionicu.

2. Solubilità differente
Idrossipropilmetilcellulosa: quasi insolubile in etanolu assolutu, etere è acetone. Soluzione colloidale ligera o ligeramente nuvola dissoluta in acqua fridda.
Idrossietil cellulosa: Ha proprietà di ispessisce, sospende, ligame, emulsionante, disperse è idratante. Puderà preparà suluzione in diversi intervalli di viscosità è hà una eccellente solubilità di u sali per l'elettroliti.
L'idrossipropilmetilcellulosa hà e caratteristiche di capacità di ispessimentu, bassa resistenza di sali, stabilità di pH, ritenzione d'acqua, stabilità dimensionale, eccellenti proprietà di filmazione, resistenza enzimatica estensiva, dispersibilità è coesione.

Ci hè parechje diffirenzii trà i dui, è a so utilità in l'industria hè ancu assai diversa.

L'idrossipropilmetilcellulosa hè principalmente aduprata cum'è addensante, dispersante è stabilizzante in l'industria di i rivestimenti, è hà una bona solubilità in acqua o solventi organici. In l'industria di a custruzzione, pò esse usatu in cimentu, gypsum, putty di lattice, gesso, etc., per migliurà a dispersibilità di a sabbia di cimentu è migliurà assai a plasticità è a retenzioni d'acqua di u mortar.
L'idrossietilcellulosa hà e proprietà di addensante, sospensione, legante, emulsionante, dispersante è moisturizing. Puderà preparà suluzione in diversi intervalli di viscosità è hà una eccellente solubilità di u sali per l'elettroliti. L'idrossietilcellulosa hè una forma efficace di film, tackifier, addensante, stabilizzante è dispersante in shampoo, spray per capelli, neutralizzanti, acondicionatori è cosmetichi; in lavare in polveri In u mezzu hè un tipu d'agente di redeposition di terra. Hydroxyethyl cellulosa dissolve rapidamente à alta temperatura, chì pò accelerà u prucessu di produzzione è migliurà l'efficienza di a produzzione. A caratteristica ovvia di i detergenti chì cuntenenu hydroxyethyl cellulosa hè chì pò migliurà a liscia è a mercerizazione di i tessuti.


Tempu di pubblicazione: 26-sep-2022