L'effettu di u funziunamentu di l'etere hydroxypropyl methylcellulose in u mortaru di polvere secca

Ritenzione d'acqua di hydroxypropyl metilcellulosa etere

A ritenzione di l'acqua di u mortaru mischju seccu si riferisce à a capacità di u mortaru di mantene è chjude l'acqua. A più alta hè a viscosità di l'etere d'idrossipropilmetilcellulosa, u megliu hè a ritenzione di l'acqua. Perchè a struttura di cellulosa cuntene ligami hydroxyl è etere, l'atomi di l'ossigenu nantu à i gruppi di ligami hydroxyl è etere s'associanu cù molécule d'acqua per furmà ligami d'idrogenu, cusì chì l'acqua libera diventa l'acqua ligata è entangles l'acqua, ghjucanu cusì un rolu in a retenzioni d'acqua.

Solubilità di l'idrossipropilmetilcellulosa etere

1. L'etere di cellulosa di particella grossa hè faciule di disperse in l'acqua senza agglomerazione, ma a tarifa di dissoluzione hè assai lenta. L'etere di cellulosa sottu 60 mesh hè dissolutu in acqua per circa 60 minuti.

2. L'etere di cellulosa di particella fina hè faciule di disperse in l'acqua senza agglomération, è a tarifa di dissoluzione hè moderata. L'etere di cellulosa sopra 80 mesh hè dissolutu in acqua per circa 3 minuti.

3. L'etere di cellulosa di particella ultra-fine si disperse rapidamente in l'acqua, si dissolve rapidamente, è forma a viscosità rapidamente. L'etere di cellulosa sopra 120 mesh si dissolve in l'acqua per circa 10-30 seconde.

Quantu più fini sò e particelle di hydroxypropyl methylcellulose etere, megliu a retenzioni d'acqua. A superficia di l'etere di cellulosa di granu grossu si dissolve immediatamenti dopu à cuntattu cù l'acqua è forma un fenomenu di gel. A cola avvolge u materiale per impedisce chì e molécule d'acqua cuntinueghjanu à penetrà. A volte ùn pò micca esse dispersatu uniformemente è dissolutu ancu dopu à longu stirring, furmendu una suluzione flocculent o agglomerazione. I particeddi fini si dispersanu è si dissolvi subitu dopu à cuntattu cù l'acqua per furmà una viscosità uniforme.

Valore di pH di l'etere d'idrossipropil metilcellulosa (effettu ritardante o forza iniziale)

U valore di pH di l'idrossipropilmetilcellulose etere di i pruduttori in casa è in l'esteru hè basamente cuntrullatu à circa 7, chì hè in un statu acidicu. Perchè ci sò sempre un gran numaru di strutture di l'anellu di anhydroglucose in a struttura molekulari di l'etere di cellulosa, l'anellu di l'anhydroglucose hè u gruppu principale chì provoca ritardu di cimentu. L'anellu anhydroglucose pò fà chì ioni di calcium in a suluzione di idratazione di cimentu generà composti molecolari di zuccaru-calcium, riduce a cuncentrazione di ioni di calcium durante u periodu di induzione di l'idratazione di cimentu, impedisce a furmazione è a precipitazione di l'idrossidu di calcium è i cristalli di sali di calcium, è ritardà l'idratazione di cimentu. prucessu. Se u valore PH hè in un statu alkaline, u mortar apparisce in un statu di forza iniziale. Avà a maiò parte di e fabbriche utilizanu carbonate di sodiu per aghjustà u valore di pH. U carbonate di sodiu hè un tipu d'agente di fissazione rapida. U carbonate di sodiu migliurà u funziunamentu di a superficia di particeddi di cimentu, prumove a coesione trà e particelle, è ancu migliurà a viscosità di u mortar. À u stessu tempu, u carbonate di sodiu combina rapidamente cù ioni di calcium in u mortaru per prumove a furmazione di ettringite, è u cimentu coagulate rapidamente. Per quessa, u valore di pH deve esse aghjustatu secondu diversi clienti in u prucessu di produzzione attuale.

Proprietà di l'Air Entraining di Hydroxypropyl Methyl Cellulose Ether

L'effettu di l'aria di l'etere d'idrossipropilmetilcellulosa hè principalmente perchè l'etere di cellulosa hè ancu un tipu di surfactant. L'attività interfacciale di l'etere di cellulosa si trova principalmente nantu à l'interfaccia gas-liquidu-solidu. Prima, l'intruduzioni di bolle d'aria, seguita da dispersione è effettu Wetting. L'etere di cellulosa cuntene gruppi alchilici, chì riducenu significativamente a tensione di a superficia è l'energia interfacciale di l'acqua, facendu faciule generà parechje bolle chjuse durante u prucessu di agitazione di a suluzione acquosa.

Proprietà di gel di l'etere di idrossipropilmetilcellulosa

Dopu chì l'etere d'idrossipropil metilcellulosa hè dissolutu in u mortar, i gruppi di metossipropile è idrossipropilici nantu à a catena moleculare reagiscenu cù l'ioni di calcium è l'ioni d'aluminiu in u slurry per furmà un gel viscosu è riempie u vacu di mortar di cimentu. , migliurà a compattezza di u mortaru, ghjucà u rolu di riempimentu flexible è rinfurzatu. Tuttavia, quandu a matrice composta hè sottu pressione, u polimeru ùn pò micca ghjucà un rolu di supportu rigidu, cusì a forza è a ratio di plegamentu di u mortar diminuiscenu.

Formazione di film di idrossipropilmetilcellulosa etere

Dopu chì l'etere d'idrossipropilmetilcellulosa hè aghjuntu per l'idratazione, una fina capa di film di lattice hè furmatu trà e particelle di cimentu. Questa film hà un effettu di sigillatu è migliurà a secca di a superficia di u mortar. A causa di a bona ritenzione di l'acqua di l'etere hydroxypropyl methylcellulose, abbastanza molécule d'acqua sò cullucate in u mortaru, assicurendu cusì l'indurimentu di l'idratazione di u cimentu è u sviluppu sanu di a forza, migliurà a forza di ligame di u mortar, è à u stessu tempu. migliurà a coesione di u mortar, face chì u mortar hà una bona plasticità è flessibilità, è reduce a shrinkage è a deformazione di u mortar.


Tempu di Post: 23-May-2023