L'idrossietilcellulosa hè un polimeru soluble in acqua micca ionicu fattu di cellulosa, un materiale polimeru naturali, attraversu una seria di prucessi chimichi. Hè una sustanza solida pulverosa bianca o gialla, inodore è insapore, chì pò esse dissoluta in acqua fredda è acqua calda, è a velocità di dissoluzione aumenta cù l'aumentu di a temperatura. In generale, hè insolubile in a maiò parte di i solventi organici. Hè utilizatu com'è addensante è stabilizzante in pittura di lattice. Hè facilitu per disperse in acqua fridda cù u valore di pH menu o uguali à 7, ma hè faciule d'agglomerate in liquidu alkaline, cusì hè generalmente preparatu in anticipu per l'usu più tardi, o l'acqua d'acidu debbuli o una suluzione organica hè fatta in slurry. , È pò ancu esse mischju cù altre granulare L'ingredienti sò secchi mischiati.
E caratteristiche di l'idrossietilcellulosa:
L'HEC hè soluble in acqua calda o fridda, è ùn precipita à alta temperatura o bolle, chì li face una larga gamma di caratteristiche di solubilità è viscosità, è gelazione non-termale.
Pò coesiste cù una larga gamma di altri polimeri solubili in acqua, tensioattivi è sali, è hè un addensante colloidale eccellente per suluzione chì cuntenenu elettroliti d'alta cuncentrazione.
A capacità di ritenzione di l'acqua hè duie volte più altu ch'è quella di a metilcellulosa, è hà una regulazione di u flussu megliu.
In cunfrontu cù a metilcellulosa ricunnisciuta è l'idrossipropilmetilcellulosa, a capacità di dispersione di HEC hè u peghju, ma a capacità di coloidi protettiva hè a più forte.
Eccellente custruzzione; hà i vantaghji di risparmià u travagliu, micca fàciule à goccia, anti-sag, bon anti-splash, etc.
Bona cumpatibilità cù diversi surfactants è conservanti utilizati in pittura di lattice.
A viscosità di l'almacenamiento hè stabile, chì pò impedisce chì a cellulosa idrossietile generale riduce a viscosità di pittura di lattice durante u almacenamentu per via di a descomposizione di l'enzimi.
Tempu di Post: 25-May-2023