U mortaru mistu umitu hè cimentu, aggregate fine, mistura, acqua è diversi cumpunenti determinati secondu u rendiment. Sicondu una certa proporzione, dopu esse misurata è mischjata in a stazione di mistura, hè trasportata à u locu d'usu da un camion mixer, è mette in un speziale U mischju umitu hè almacenatu in u cuntinuu è utilizatu in u tempu specificatu.
L'idrossipropilmetilcellulosa hè aduprata cum'è un agentu di retenzione di l'acqua è ritardante di u mortar di cimentu per fà u mortar pumpable. Adupratu com'è aglutinante in gesso, migliurà a diffusione è prolonga u tempu di travagliu. A prestazione di ritenzione di l'acqua di l'idrossipropilmetilcellulosa HPMC impedisce a slurry da cracking per via di l'asciugatura troppu veloce dopu l'applicazione, è aumenta a forza dopu l'indurimentu. A ritenzione d'acqua hè una prestazione impurtante di l'idrossipropilmetilcellulosa HPMC, è hè ancu una prestazione chì parechji pruduttori domestici di mortare umitu prestanu attenzione. Fatturisti chì affettanu l'effettu di ritenzione di l'acqua di u mortaru mistu umitu includenu a quantità di HPMC aghjuntu, a viscosità di HPMC, a finezza di particelle, è a temperatura di l'ambiente di usu.
U rolu impurtante di hydroxypropyl methylcellulose HPMC in u mortar wet-mix hà principarmenti trè aspetti, unu hè una capacità di ritenzione d'acqua eccellente, l'altru hè l'influenza nantu à a coerenza è a tixotropia di u mortar wet-mix, è u terzu hè l'interazzione cù u cimentu. L'effettu di retenzioni di l'acqua di l'etere di cellulosa dipende da l'absorzione di l'acqua di a capa di basa, a cumpusizioni di u mortaru, u gruixu di a capa di mortar, a dumanda d'acqua di u mortaru, è u tempu di stallazione di u materiale di stallazione. A più alta hè a trasparenza di l'idrossipropilmetilcellulosa, u megliu a ritenzione d'acqua.
Fatturisti chì affettanu a ritenzione di l'acqua di u mortaru wet-mix includenu a viscosità di l'etere di cellulosa, a quantità di addizione, a finezza di particella è a temperatura di usu. A più grande hè a viscosità di l'etere di cellulosa, u megliu u rendiment di ritenzione d'acqua. A viscosità hè un parametru impurtante di u rendiment HPMC. Per u stessu pruduttu, i risultati di viscosità misurati da metudi diffirenti sò assai diffirenti, è certi anu ancu duppiatu diffirenzi. Dunque, quandu si compara a viscosità, deve esse realizatu trà i stessi metudi di prova, cumpresa a temperatura, u rotore, etc.
In generale, più altu hè a viscosità, u megliu l'effettu di ritenzione di l'acqua. Tuttavia, u più altu hè a viscosità è u più altu u pesu molekulari di HPMC, a diminuzione currispundente di a so solubilità avarà un impattu negativu nantu à a forza è a prestazione di custruzzione di u mortar. A più alta a viscosità, u più ovvi l'effettu di l'engrossimentu nantu à u mortaru, ma ùn hè micca direttamente proporzionale. A più alta a viscosità, u più viscosu serà u mortaru umitu, vale à dì, durante a custruzzione, si manifesta cum'è aderenza à u scraper è una alta aderenza à u sustrato. Ma ùn hè micca utile per aumentà a forza strutturale di u mortar umitu stessu. Durante a custruzzione, u rendiment anti-sag ùn hè micca evidenti. À u cuntrariu, qualchì idrossipropil metilcellulosa mudificatu cù viscosità media è bassa hà un rendimentu eccellente in a migliurà a forza strutturale di u mortar umitu.
A più grande hè a quantità di etere di cellulosa HPMC aghjuntu in u mortaru mischju umitu, u megliu u rendiment di ritenzione di l'acqua, è a più alta a viscosità, u megliu u rendiment di ritenzione d'acqua. A finezza hè ancu un indice di prestazione impurtante di l'idrossipropilmetilcellulosa.
A finezza di l'hydroxypropyl methylcellulose hà ancu un certu impattu nantu à a so ritenzione d'acqua. In generale, per l'idrossipropil metilcellulosa cù a listessa viscosità ma finezza sfarente, u più fine u più fine u più fine u L'effettu di ritenzione d'acqua hè megliu.
In u mortaru mischju umitu, l'aghjuntu di l'etere di cellulosa HPMC hè assai bassu, ma pò migliurà significativamente u funziunamentu di a custruzzione di u mortaru mistu umitu, è hè un additivu principalu chì affetta u funziunamentu di a custruzzione di u mortar. A selezzione raghjone di l'idrossipropilmetilcellulosa curretta hà una grande influenza nantu à a migliione di u funziunamentu di u mortar mistu umitu.
Tempu di post: 31-mar-2023