U metudu sinteticu di l'idrossipropilmetilcellulosa

In generale, in a sintesi diidrossipropil metilcellulosa, A cellulosa di cuttuni raffinata hè trattata cù una suluzione alcalina à 35-40 ° C per una meza ora, spremita, a cellulosa hè pulverizzata, è invechjata in modu adattatu à 35 ° C, in modu chì e fibre alkaline ottenute sò mediamente polimerizzate in u gradu necessariu. gamma. Mettite a fibra alcalina in a caldera di eterificazione, aghjunghje l'ossidu di propilene è u cloruru di metile à turnu, è eterificate à 50-80 ℃ per 5 ore à una pressione alta di circa 1,8 MPa. Allora aghjunghje una quantità approprita di l'acidu clorhidric è l'acidu oxalic à l'acqua calda à 90 ° C per lavà u materiale per espansione u voluminu. Desidratate cù una centrifuga. Lavate finu à u neutralu, quandu u cuntenutu di l'acqua in u materiale hè menu di 60%, seccu cù un flussu d'aria calda à 130 ° C à menu di 5%.

Alcalinizazione: U cuttuni raffinatu in polvere dopu l'apertura hè aghjuntu à un solvente inerte, è attivatu cù l'alkali è l'acqua dolce per gonfià u reticulu di cristalli di u cuttuni raffinatu, chì conduce à a penetrazione di molécule di agenti eterificanti è migliurà l'uniformità di a reazione di eterificazione. . L'alkali utilizatu in l'alcalinizazione hè un idrossidu metallicu o una basa organica. A quantità di alkali aghjuntu (per massa, u listessu sottu) hè 0,1-0,6 volte quella di u cuttuni raffinatu, è a quantità di acqua dolce hè 0,3-1,0 volte quella di u cuttuni raffinatu; u solvent inerte hè una mistura di alcolu è idrocarburi, è a quantità di solvente inerte aghjuntu hè u cuttuni raffinatu. 7-15 volte: u disolvente inerte pò ancu esse un alcolu cù 3-5 atomi di carbonu (cum'è alcolu, propanol), acetone. Pò esse ancu idrocarburi alifatici è idrocarburi aromatici; a temperatura deve esse cuntrullata in 0-35 ° C durante l'alkalizazione; u tempu di alcalinizazione hè di circa 1 ora. L'ajustamentu di a temperatura è u tempu pò esse determinatu secondu e esigenze di u materiale è di u pruduttu.

Eterificazione: Dopu u trattamentu di l'alcalinizazione, in cundizioni di vacuum, l'eterificazione hè realizata aghjunghjendu un agentu eterificante, è l'agente eterificante hè l'ossidu di propilene. Per riduce u cunsumu di l'agente eterificante, l'agente eterificante hè aghjuntu duie volte durante u prucessu di eterificazione.


Postu tempu: Apr-28-2024