Chì sò i requisiti per a materia prima di u mortar di muratura?
E materie prime utilizzate in u mortar di muratura ghjucanu un rolu criticu in a determinazione di u rendiment, a qualità è a durabilità di u pruduttu finitu. I requisiti per a materia prima di u mortar di muratura sò tipicamente include i seguenti:
- Materiali di cimentu:
- Cimentu Portland: Cimentu Portland ordinariu (OPC) o cimenti mischiati cum'è cimentu Portland cù cenere volante o scorie sò cumunimenti usati cum'è l'agente primariu di u ligame in u mortar di muratura. U cimentu deve esse cumpletu cù e norme ASTM o EN pertinenti è pussede una finezza adatta, u tempu di presa è e proprietà di resistenza à a compressione.
- Calce: Calce idratata o putty di calce pò esse aghjuntu à formulazioni di mortar di muratura per migliurà a lavorabilità, a plasticità è a durabilità. A calce rinforza u ligame trà l'unità di mortare è di muratura è aiuta à mitigà l'effetti di a retrazione è di cracking.
- Aggregati:
- Sabbia: A sabbia pulita, ben graduata è di dimensione curretta hè essenziale per ottene a forza desiderata, a lavorabilità è l'apparenza di u mortar di muratura. A sabbia deve esse libera da impurità organiche, argilla, limo, è fini eccessivi. Sabbie naturali o manufatti chì rispondenu à e specificazioni ASTM o EN sò cumunimenti aduprate.
- Gradazione di l'aggregati: A distribuzione di granulometria di l'agregati deve esse cuntrullata currettamente per assicurà un imballu di particelle adattatu è minimizzà i vuoti in a matrice di mortar. L'aggregati currettamente classificati cuntribuiscenu à a lavorabilità, a forza è a durabilità mejorate di u mortar di muratura.
- Acqua:
- L'acqua pulita è potabile senza contaminanti, sali è alcalinità eccessiva hè necessaria per mischjà u mortar di muratura. U rapportu di l'acqua à u cimentu deve esse cuntrullatu cù cura per ottene a cunsistenza desiderata, u travagliu è a forza di u mortar. U cuntenutu eccessivu d'acqua pò purtà à una forza ridutta, una diminuzione aumentata è una durabilità povira.
- Additivi è additivi:
- Plastificanti: L'additivi chimichi cum'è i plastificanti chì riducenu l'acqua ponu esse aghjuntu à e formulazioni di mortar di muratura per migliurà a lavorabilità, riduce a dumanda d'acqua, è rinfurzà u flussu è a cunsistenza di u mortar.
- Agenti d'intruduzione di l'aria: l'additivi di l'aria sò spessu usati in u mortu di muratura per migliurà a resistenza à u congelamentu-discongelu, a lavorabilità è a durabilità trascinendu bolle d'aria microscòpica in a matrice di mortar.
- Ritardanti è acceleratori: L'additivi ritardanti o acceleranti ponu esse incorporati in formulazioni di mortare di muratura per cuntrullà u tempu di fissazione è migliurà a lavorabilità in cundizioni specifiche di temperatura è umidità.
- Altri materiali:
- Materiali Pozzolanic: Materiali cimentiti supplementari, cum'è cendri volanti, slag, o fume di silice pò esse aghjuntu à u mortar di muratura per migliurà a forza, a durabilità è a resistenza à l'attaccu di sulfate è a reazione alkali-silica (ASR).
- Fibre: Fibre sintetiche o naturali ponu esse incluse in formulazioni di mortar di muratura per rinfurzà a resistenza di crack, resistenza à l'impattu è forza di tensione.
a materia prima usata in u mortar di muratura deve risponde à standard di qualità specifichi, specificazioni è criteri di prestazione per assicurà un rendiment ottimali, durabilità è cumpatibilità cù unità di muratura è pratiche di custruzzione. U cuntrollu di qualità è a prova di e materie prime sò essenziali per assicurà a coerenza è l'affidabilità in a produzzione di mortare di muratura.
Tempu di post: Feb-11-2024