Carboxymethylcellulose (CMC) è amidu sò tramindui polisaccaridi, ma anu diverse strutture, proprietà è applicazioni.
Composizione moleculare:
1. Carboxymethylcellulose (CMC):
A carboxymethylcellulose hè un derivatu di a cellulosa, un polimeru lineare cumpostu di unità di glucose cunnessi da ligami β-1,4-glycosidic. A mudificazione di a cellulosa implica l'intruduzioni di gruppi carboxymethyl per l'eterificazione, pruducia carboxymethylcellulose. U gruppu carboxymethyl rende CMC soluble in acqua è dà u polimeru proprietà uniche.
2. Amidu :
L'amido è un carboidrato composto da unità di glucosio legate da legami α-1,4-glicosidici. Hè un polimeru naturali chì si trova in e piante chì hè utilizatu cum'è compostu di almacenamiento d'energia. E molécule di amido sò generalmente cumposti da dui tipi di polimeri di glucose: amylose (catene dritte) è amilopectin (strutture di catene ramificate).
Proprietà fisiche:
1. Carboxymethylcellulose (CMC):
Solubilità: CMC hè soluble in acqua per a presenza di gruppi carboxymethyl.
Viscosità: mostra una viscosità alta in suluzione, facendu preziosa in diverse applicazioni cum'è a trasfurmazioni alimentari è farmaceutiche.
Trasparenza: e soluzioni CMC sò tipicamente trasparenti.
2. Amidu :
Solubilità: L'amidu nativu hè insolubile in acqua. Hè bisognu di gelatinizazione (riscaldamentu in acqua) per dissolve.
Viscosità: A pasta di amido hà viscosità, ma hè generalmente più bassa di CMC.
Trasparenza: Pasti di amido tendenu à esse opachi, è u gradu di opacità pò varià secondu u tipu di amidu.
fonte:
1. Carboxymethylcellulose (CMC):
CMC hè tipicamente fattu di cellulosa da fonti vegetali, cum'è a polpa di legnu o u cuttuni.
2. Amidu :
I pianti cum'è u granu, u granu, i patate è u risu sò ricchi di amidu. Hè un ingredientu principale in parechji alimenti di base.
Prucessu di pruduzzione:
1. Carboxymethylcellulose (CMC):
A produzzione di CMC implica a reazione di eterificazione di cellulosa cù l'acidu chloroacetic in un mediu alkaline. Questa reazione risulta in a sostituzione di gruppi idrossilici in cellulosa cù gruppi carboxymethyl.
2. Amidu :
L'estrazione di amido implica a scomposizione di e cellule vegetali è l'isolazione di granuli di amido. L'amido estratto pò esse sottumessi à diversi prucessi, cumprese a mudificazione è a gelatinizazione, per ottene e proprietà desiderate.
Scopu è applicazione:
1. Carboxymethylcellulose (CMC):
Industria alimentaria: CMC hè utilizatu cum'è addensante, stabilizzante è emulsionante in diversi alimenti.
Pharmaceuticals: Per via di e so proprietà di ubligatoriu è di disintegrazione, trova l'usu in formulazioni farmaceutiche.
Oil Drilling: CMC hè adupratu in fluidi di perforazione di petroliu per cuntrullà a reologia.
2. Amidu :
Industria alimentaria: L'amidu hè u cumpunente principale di parechji alimenti è hè utilizatu com'è agente addensante, gelificante è stabilizzante.
Industria tessili: L'amidu hè utilizatu in a misura di tessili per furnisce rigidità à i tessuti.
Industria di carta: L'amidu hè adupratu in a fabbricazione di carta per aumentà a forza di a carta è migliurà e proprietà di a superficia.
Ancu se CMC è amidu sò tramindui polisaccaridi, anu differenze in a cumpusizioni moleculare, proprietà fisiche, fonti, prucessi di produzzione è applicazioni. CMC hè solubile in acqua è altamente viscosu è hè spessu preferitu in l'applicazioni chì necessitanu sti proprietà, mentri l'amidu hè un polisaccaridu versatile largamente utilizatu in l'industria alimentaria, tessili è carta. Capisce queste diffirenzii hè critica per selezziunà u polimeru adattatu per applicazioni industriali è cummerciale specifiche.
Tempu di post: 12-Jan-2024